20 december a.s. keizersnede!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik kom net uit het ziekenhuis en heb de datum van de keizersnede: donderdagochtend 20 december a.s. wordt ons kind geboren.

Jullie snappen misschien wel dat ik dit heel erg spannend vind. En ook wel raar om te weten dat ze er dan zal zijn.

Kan ik nu een weekje voorbereiden op wat komen gaat.......

Groetjes,
Rosanne

ohhh nu is het echt! Spannend hoor!!
Lijkt me wel raar dat je nu gewoon weet wanneer je je kleine in je armen gaat houden. Nou veel plezier het laatste weekje en vast succes voor de ks en de herstelperiode.

Hoi Rosanne,

Wat ongelofelijk spannend en tegelijk ook heel ontspannen dat je nu die zekerheid heb. Mijn gyn. doet voorlopig geen uitspraken over ingrijpen. Maargoed, daar ga ik morgen weer heen, dus wieweet wat hij zeggen gaat.
Jij in ieder geval hartelijk gefeliciteerd met deze uitslag !!! Lijkt me heerlijk om op voorhand te weten wat je te wachten staat.

Liefs, Annette  

He Rosanne,

Wat fijn dat je eindelijk weet waar je aan toe bent. En toch  ook wel prettig dat je nog een weekje hebt om je voor te bereiden. Toch wel gek als je weet wanneer de kleine komt.
Ik vind het ook super spannend! Ben erg benieuwd naar jullie kleine meisje.
En nu hopen dat alles nog een weekje rustig blijft.

Groetjes Sabine

Hee Rosanne,
Lekker voor je dat je duidelijkheid hebt. Over een weekje ben je nu ws lekker nerveus, en heeeel bijna mama, spannend!!
Kus Soela

Wat heerlijk dat je nu de datum weet. Veel plezier in je laatste verlof week en rust nog even lekker uit, want als de kleine er is is de rust echt over!

gr mama van MD

Wat spannend seg..
Jij kan nu inderdaad al uitkijken naar de bevalling.
Wow... leuk !!!
Veel succes e meid!!   Doe dat goed!!

LIefs,
van ons...

Dat is dus over een week! Gek idee dat je nu over een weekje je kleintje waarschijnlijk al in je armen hebt!
Ik weet wat je meemaakt, volgende week is het voor mij precies 4 weken geleden dat de keizersnee is gedaan. Ik snap dan ook heel goed dat je zenuwachtig bent (en de avond ervoor had ik helemaal de bibbers). Maar het is ook erg fijn om te weten waar je aan toe bent en dat je er naartoe kunt gaan leven.
Het is mij al met al meegevallen. Reken op 10-14 dagen om te herstellen en dan kun je weer wat dingetjes gaan doen. Laat je in de kraamtijd verwennen en blijf lekker op bed (echt doen!! De eerste keer heb ik dat niet gedaan en kreeg een wondinfectie, waarschijnlijk door teveel prikkelen van de wond omdat ik teveel deed).
Succes!!

Liefs,
Gyöngy

Terug
Bovenaan