20 kilogrens bereikt

De eerste 20 zwangerschapskilo's zijn er dan toch echt af! Ik ben zelfs al over de 20 heen maar was het even vergeten te melden. Ik wil er nog 5 kwijt en dan ben ik weer net zo slank als ik was voor mijn eerste zwangerschap. Ik voel me nu al zoveel beter dan 20 kilo geleden. Die laatste 5 moeten er nu ook mar gewoon af. Ben goed bezig op dit moment dus als ik dit volhou komt het zeker goed!

SONJA B. FOR PRESIDENT!

x ing

OOOOW WAT GOED!!!!! Dan weet je waar je het voor gedaan hebt! Wat moet dat een lekker gevoel geven zeg! Die laatste 5 kg. gaat ook helemaal goedkomen bij jou, daar ben ik van overtuigd!

Dus jij kunt Sonja B. echt aanraden? Bij mij mag er ook echt wel 20 kg af inmiddels. Heb al een keer 2 dagen sonja b geprobeerd maar vond het maar niks.... Misschien nog maar een poging wagen dan....

Hoi Ing,

Wat knap! En dan met zo'n saai dieet...(ik heb toevallig deze week Sonja bestudeerd).
Ik denk steeds......morgen begin ik.... haha
Maar binnenkort gaat de knop om en dan begin ik echt! Maar voor jou in ieder geval hartstikke fijn dat je zoveel kilo's al kwijt bent. Lijkt me heerlijk!

Groetjes Babybelle

Ik heb het inderdaad met Sonja B. gedaan. Ik doe het nu online en die weekmenu's zijn best te doen. Eigenlijk is het een kwestie van verstand op 0 en niet nadenken maar gewoon eten wat er staat. Lijnen is niet leuk, lijnen is niet lekker maar het einddoel is waar je het voor doet. En ook ik heb dips gehad hoor. Maargoed ik begon dan gewoon weer met frisse moed en daar ging weer een kilo...

Eigenlijk werken alle dieeten alleen is het een kwestie van volhouden.

lfs ing

Terug
Bovenaan