20 week echo..

Hier ook blij nieuws.. :D Alles zag er hartstikke goed uit bij onze kleine krummel. Alles erop en eraan en groeit goed... heel fotogeniek ook..
Het was echt op en top genieten!! We hebben alleen een erg lui kind, want het zat de hele tijd te gapen ( wel lieff :D) en wilde eigenlijk niet echt wakker worden. Ook lag het lekker in een hoekje ( precies mama..) We hebben eigenlijk alles goed kunnen zien!! Alleen het ruggetje niet, want het wilde niet omdraaien en trok zich niks aan van ons gedruk en gebons :p Dus we mogen daarvoor nog een keertje terugkomen.. wat ik stiekem wel heel leuk vind.. Ze verwacht dat dat wel prima is, want ze heeft het wel vluchtig kunnen zien.
Onze dag kan in elk geval niet meer stuk! Mijn man is ook echt op en top trots.. zo leuk :D

groetjes Rosan

wat een goed nieuws!!
En lekker nog een extra echo.. Die van mij wilde eerst ook niet draaien maar na heel veel geduw (jeetje wat deed dat zeer op een gegeven moment!!) uiteindelijk wel.. Jammer, had ook wel extra echo gewild ;)

Lekker van genieten!!

Liefs,

T

Jeeeeeeeeeeeeeeeij feestje hahahaha

mijn kleine wilde eerst ruggetje ook niet laten zien, maar na wat gespring en gehops lag hij dan toch goed genoeg om open ruggetje uit te sluiten...

wel fijn nog een extra echo.... altijd fijn om nog een blik naar binnen te kunnen werpen...

ik moet wachten op de 3/4-d acho 3 juli.... en dat duurt nog zooooooooooooooooooooooooooooooooooo lang

Hoi allemaal, ik heb ook goed nieuws! Vandaag was onze 20 weken echo ook helemaal in orde! We weten nu eindelijk wat het gaat worden en zijn totally in love!!!

Ons kindje lag eerst lekker in elkaar gedoken te slapen (ondanks ons gepor) en ze kon dus niet heel goed bij het gezichtje, maar uiteindelijk is het lekker gaan draaien en toen lag het elke keer anders, hihi... Foto's en DVD meegekregen, dus we kunnen nu nog lekker nagenieten!

Mijn placenta ligt wel laag en vlakbij de baarmoedermond dus ik moet met 32 weken voor een nieuwe echo om te kijken of die wat is opgetrokken. Dat gebeurt in de meeste gevallen vanzelf. Anders wellicht ziekenhuis bevalling i.v.m. grotere kans op veel bloedverlies bij de bevalling. Maar het was niets om ons nu al zorgen over te maken.

Dit is zo'n fijn gevoel, kom maar op met die 2e helft!!!

Liefs!

Weer goed nieuws!, grappig dat je zeg,t een lui kind haha. Die van ons was ook een beetje lui en lag met het rugje naar ons toe,dus die kreeg ze wel goed in beeld. Bij ons heeft ze 15 min getracht het hartje goed in beeld te krijgen,met de uiteindelijke mededeling dat ze het dacht wel goed gezien te hebben. Niks gezegd over terug komen? Ik heb 4 dgen later dus nog een echo gehad. Heb met m,n vk gesproken en die zei,dat ik er op moest vertrouwen dat de echoscopiste het uiteindelijk wel goed heeft kunnen zien,maar voor m,n eigen gemoedsrust zou ik nog een echo kunnen laten maken die ik dan wel zelf moest betalen,dat heb ik dus ook gedaan.

Volgende week hebben we de prectecho in 3/4d, spannend! Ik hoop dat ie er mooi op komt te staan met z,n koppie :D

Geniet van het goede nieuws!

Liefs

Terug
Bovenaan