20 week echo..

Hier blij nieuws.. :D Alles zag er hartstikke goed uit bij onze kleine krummel. Alles erop en eraan en groeit goed... heel fotogeniek ook..
Het was echt op en top genieten!! We hebben alleen een erg lui kind, want het zat de hele tijd te gapen ( wel lieff :D) en wilde eigenlijk niet echt wakker worden. Ook lag het lekker in een hoekje ( precies mama..) We hebben eigenlijk alles goed kunnen zien!! Alleen het ruggetje niet, want het wilde niet omdraaien en trok zich niks aan van ons gedruk en gebons :p Dus we mogen daarvoor nog een keertje terugkomen.. wat ik stiekem wel heel leuk vind.. Ze verwacht dat dat wel prima is, want ze heeft het wel vluchtig kunnen zien.
Onze dag kan in elk geval niet meer stuk! Mijn man is ook echt op en top trots.. zo leuk:D

groetjes Rosan

Goed nieuws zeg!
Ik kan niet wachten tot ik mijn echo heb. Ik heb hem pas 25 mei, ben dan al ruim 21 weken zwanger.
Ik hoop dat bij onze buikbewoner ook alles goed is.

Leuk, lekker hoor dat alles er goed uit ziet. En inderdaad helemaal niet erg om nog eens terug te mogen komen!
Ook ik mag pas met 21 weken dus moet nog even wachten...

leuk goed om te horen dat alles zo goed eruit ziet. Ik neem aan dat jullie het geslacht niet wilde weten?
Lekker ook dat je nog terug mag komen voor een echo, je weet dat alles wel goed zit. Fijn zeg.
Nu lekker genieten en shoppen natuurlijk

groetjes michal

Terug
Bovenaan