20 weken, buikpijn, blaasontsteking?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Op dit moment ben ik 20 weken zwanger van mijn tweede kindje. Na een erg stresvolle week (operatie zoontje) heb ik de laatste dagen veel last van buikpijn. Het duurt ongeveer 15/20 minuten en af en toe komen er steken doorheen. De pijn zit in mijn onderbuik. Vanmiddag ben ik voor mijn 20-wekenecho naar het ziekenhuis geweest. Zij konden mij vertellen, dat het met het kindje goed ging. Ze hebben naar alle organen e.d. gekeken. Zij vertelden, dat het misschien een blaasontsteking zou kunnen zijn. Ik bel morgen toch de verloskundige maar even. Hebben jullie hier ervaring mee?

Ik ben benieuwd . . .
groetjes van Martine

Kan heel goed het geval zijn, vrouwen zijn tijdens zwangerschap gevoeliger ervoor. Ga even langs de huisarts met wat urine, ze kunnen het zo voor je nakijken! Als je het verwaarloost kan het gevaarlijk zijn, kan voortijdige weeen opwekken.

Ingeborg

Hoi Roma,

Ik herken het wel.. Ik had ook regelmatig buikpijn, tot het vannacht echt ernstig werd. Na een bezoek aan de dokter en verloskundige vanmorgen (om te checken of het stiekem geen weeen zijn) ligt er nu naast me op de bank een kuurtje antibiotica voor een blaasontsteking. Ik had al langer zo'n vermoeden en je ziet het... Ik zou het even laten checken. Ik kon gewoon langs de dokter gaan met een potje urine en dan kijken ze het gelijk na. Zou het zeker even doen. Het kan inderdaad gevolgen hebben!

Groetjes, Marisa

hoi martine
het kan inderdaad blaasontsteking zijn
ik heb het bij me beide zwangerschappen wel 7 keer gahad en had ook pijn in me buik
gewoon ff urine naar de huisarst brengen en dan weet je het zeker

angela

Terug
Bovenaan