... 20 weken echo...(2)

Ik kan weer eens niet meer verder reageren in het topic 20 weken echo. Elke keer als we op de volgende bladzijde komen, kan ik proberen wat ik wil, maar krijg ik mijn berichten niet geplaatst.

Dus ik reageer even verder op het stukje van iris...

Hoi Iris, kan me voorstellen dat het voor jou extra spannend is...
Ik vind het ook al spannend. Bij mijn vorige zwangerschap was ik toen ook pas echt wat meer gerustgesteld. Ik kijk er wel weer heel erg naar uit. Of er nou iets mis is of niet, we kunnen onze kleine toch even zien, en dat blijft genieten.

Trouwens over een geslachtsbepaling: is dat bij jullie dan ook allemaal zo duur? Hier krijg je 1 foto en kost het 30 euro. Een 2d echo zit je al gauw tussen de 75-100 euro. Vind dit wel erg veel geld niet???

Ik weet natuurlijkniet waar jullie wonen, maar wij hebben afgelopen week eengeslachtbepaling gedaan. De tweede keer was het overigens meer dan duidelijk een jochie!!!

Maar ik heb het in het Echocentrum in Utrecht laten doen en krijg je een cd vol met foto's, een ingesproken DVD van een kwartier en een half kijken naar je uk voor 40 euro.

Dus ik vond zeker de moeite waard. Maar ieder natuurlijk zijn eigen budget.

Op naar de volgende mijlpaal, de 20-wekenecho! Gelukkig kon de vk bij de geslachtsbepaling zeggen dat ze tot nu niks geen gekke dingen zag... dus dat stelt toch al wel een beetje gerust!

Hier in de buurt kost her ook 30 euro, zo`n geslachtsbepaling. Op zich vind ik het niet duur, ben zo nieuwsgierig hahaha

Met hoeveel weken kan je dit trouwens doen?

Moet nog 6 weken wachten tot de 20 weken echo, duurt zo lang :-(

Gr
Milou

Vandaag was het dan zover....
De 20 weken echo. Heel leuk om ons kleintje weer te zien en wat was het gegroeid.
We weten nu ook wat het gaat worden.
En nee, dat ga ik hier niet vertellen.
We proberen het voor ons te houden.
Tussendoor moesten we nog wel even een wandelingetje gaan maken, want de kleine wilde het ruggetje niet laten zien. Na wat wandelen en rommelen aan mijn buik, kon ook het ruggetje en de niertjes bekeken worden.
Alles was goed gelukkig.
Voor iedereen die nog moet, veel geluk en plezier. Geniet ervan .

Terug
Bovenaan