20 weken echo alles goed

Ik heb gister mijn 20 weken echo gehad en bij de VK langs geweest. Ik heb alleen een te lage bloeddruk maar met onze bink is alles goed. Ze heeft alles kunnen meten en doen en nog een keer goed kunnen bevestigen dat het een jongetje is. Ik voel zelf nog niks(vind ik wel jammer) maar blijkt dat de placenta tegen mijn buikwand aan zit. Hij liet gisteren duidelijk zien dat hij er niet zo mee eens was met de echo en schopte en was erg bewegelijk. we hebben een echo foto waar hij duidelijk aan het duimen is. Met 26 weken hebben we een afspraak voor de pretecho.

Hallo Brenda,

Gefeliciteerd! Wat super dat alles goed is met jullie kleine vent! Feestje vanavond :)
Ik moet nog een weekje wachten en ik ben zooooo zenuwachtig. Het lijkt wel allemaal te goed te gaan tot nu toe en dat zijn mijn man en ik eigenlijk niet gewend. Voor mijn gevoel wachten dus op slecht nieuws. Hopelijk vergis ik me daar een keertje in.
Nogmaals gefeliciteerd!!!

fyn he ik heb hem vandaag gehad ze konden by myn niet alles goed zien ivm m,n hoge bmi maar het belangrykste hebben we wel gezien zoals het leek zag het er ook goed uit zyn erg bly konden niet goed zien wat het was maar op het laast gooide de kleine de beentjes wyd zoals we het gauw konden zien leek het ons een meisje te zyn dus ik wil by de volgende echo over 2 weken vragen of hy nog goed wil kyken een jochie is ook zeer welkom maar zou het erg leuk vinden als het een meisje was dan hebben we van alle bei 1

@Rachel87 Niet negatief denken hoor. Het mag ook allemaal goed gaan. Je zal zien dat het volgende week mee valt. Er hoeft niet altijd slecht nieuws tegen over te staan als alles goed gaat.

@inkelshoes Fijn te horen dat het belangrijkste te zien was op de echo en erg leuk dat die kleine toch nog even de beentjes op zij gooide op het laatste moment.Het is ook fijn dat je over twee weken weer de kleine mag zien.

Terug
Bovenaan