20 weken echo alles zit erop en eraan!

Ben nu na de echo nog nieuwsgieriger wat het wordt, heb spijt dat ik het toch niet gevraagd heb! Mijn man wilde het niet weten, maar toen de gyn het vroeg of we het wilde weten ging hij twijfelen. Hij zei ook als jij het wil weten dan kijk maar. Maar het uiteindelijk niet gedaan aangezien hij van te voren zo duidelijk was dat het een verassing moest blijven.
Maar heb nu spijt......
ik dacht eerst 3 streepjes te zien en daarna een balzakje, dus nu weet ik het niet..... mmm afwachten dus!

haha ja dat wordt afwachten of toch stiekem nog een afspraak maken voor een pretecho....
Wel fijn zeg dat alles goed was!! Ik moet nog 2 weken wachten. Ik wil wel weten wat het wordt en mijn vriend vind het prima om te weten. Ik heb ook nog echt geen voorgevoel wat het wordt. Het stomme is dat ik dat bij vriendinnen wel altijd heb.

succes met wachten (nog 20 weken)

liefs

GEFELICITEERD! fijn weer een positieve echo! nu de andere helft nog en dan een klein hummeltje erbij.. ik heb ondertussen ook een pretecho laten maken.Kon niet wachten tot 2dec. vrijdag gaan we tijdens een etentje de envelop waar het geslacht instaat openen. Vele denken een jongetje,ik ben benieuwd! maar laat het lekker voor ons tweeen (probeer ik).
geniet ze nog allemaal

Gefeliciteerd Bowi, fijn dat alles goed is een hele geruststelling. Ja en als jullie het toch willen weten nog ff n 3d echo laten maken.

Geniet ervan.

Liefs RH

Terug
Bovenaan