20 weken echo & geslacht

<p>Hoi,</p><p>wij hebben over een paar weken de 20 weken echo. En nu er geen pret echo’s zijn willen we toch ook het geslacht weten met de 20weken. Mijn vriend mag er niet bij zijn natuurlijk dus wil ik vragen of ze het opschrijft in een envelop? Hebben jullie hier ervaringen mee?</p>

Ik heb afgelopen week mijn 20 weken echo gehad  en helaas inderdaad alleen. Van te voren werd mij alles uitgelegd en werd er gevraagd of ik nog vragen had. Ik heb toen gevraagd of ik alles mocht opnemen en of ze het het geslacht voor mij verborgen kon houden en wou opschrijven, zodat we dat thuis samen konden bekijken.

ik zou wel even van te voren zeggen dat als ze naar het geslacht gaan kijken, dat je dan even weg kan draaien. Want zowel bij m'n zoontje als m'n dochtertje wat nu op komst is, zag ik meteen wat het was ?

Wij wilden er ook graag samen achter komen. Toen de echoscopiste het geslacht ging bekijken, heb ik mijn ogen dicht gedaan. We hadden gevraagd of ze het geslacht op een kaartje (zo'n dubbelgevouwen kaartje) wilde zetten (hadden we zelf, met envelop, meegenomen). Hier had ze uiteindelijk opgezet 'Gefeliciteerd, jullie krijgen een zoon!' En daarnaast had ze de echo foto van het geslacht gedaan. Na de echo zijn mijn vriend en ik gefietst naar de plek waar we destijds onze 1e date hadden. Daar hebben we samen de envelop open gemaakt. Onze reactie hebben we ook nog gefilmd zodat we dit zelf later nog weer terug konden kijken. Veel plezier en succes bij je echo!

Vrienden van ons hebben het geslacht laten opschrijven en dit briefje aan de feestwinkrl gegeven. Die vulden een ballon met roze/blauwe confetti. En dan thuis met hun andere kinderen doorprikken. Op deze manier was het voor iedereen een verrassing ?

Terug
Bovenaan