20 weken echo....deel 2

gistermiddag mochten we op herhaling voor de 20 weken echo, omdat Junior vorige week nogal beroerd ervoor lag om het hartje te bekijken.

Waren weer netjes op tijd aan de beurt en deze keer lag Junior nog steeds dwars, maar wel met de buik richting mijn buikwand, dus dat scheelde een stuk. Na een beetje gefrut lag het dan goed om alles in en rond het hartje te kunnen bekijken en het zag er perfect uit. Zelfs wij konden met wat instructie dingen als een aortaboog herkennen.

Natuurlijk ook nog wat meer van het kindje kunnen bekijken, het was lekker aan het trappelen en zwaaien, volgens mij vindt het die echo's enzo echt niks haha.

Overigens net datgene wat we leuk hadden gevonden om te zien.... hebben we wederom niet gezien..... je gaat zelf natuurlijk ook zitten kijken of je iets kunt herkennen en dan denk je: oh ja ik zag iets of juist niets..... maar als het zo duidelijk was geweest had de gyn het ook wel gezien natuurlijk.

Voorlopig gaat Junior dus nog 'geslachtsloos' door het leven . Ach nog 19 weken .

groetjes,
Marije (20 weken en 6 dagen)

Terug
Bovenaan