20 weken echo deel 2!

hoi hoi!

nou daar kwam ik dan vanmorgen op tijd uit mijn bed. een flinken wandeling gemaakt met de hondjes, boodschappen gedaan en een wasje opgehangen.
ben in ieder geval goed bezig geweest.. en dan maar hopen dat de kleine wat meer van zich zou laten zien!

en we hadden geluk. onze gup was ook al een stukje hoger gaan spartelen, dus kon ze veel beter kijken!

het hartje werkte naar behoren en ook de kleine hersenen kon ze nu goed bekijken.
het vocht bij de niertjes (wat bij een bepaald geslacht het meeste voorkomt) was nu eigenlijk zo goed als weg. dus ze zei al dat we konden googlen wat we wilden, maar het absoluut geen zekerheid zou geven. omdat het maar een momentopname is geweest.

verder bleek onze kleine toch weer een behoorlijk voetje te hebben. ik heb er even naar gevraagd omdat het bij de 12 weken echo zo opviel. dus onze kleine zal niet snel omwaaien! hahaha

verder hebben we het gezichtje goed kunnen bekijken vandaag.. en moet zeggen dat dat me beter bevalt dan die ingewanden hoor!
een leuk mopsneusje was te zien en dat hebben we ook op de foto!
ik hoop dat jullie het een beetje kunnen zien, heb weer een foto van de echo moeten maken omdat de scanner nog steeds niet werkt.

hier is onze gup! 20 weken en 6 dagen oud!

Hoi Carina,
Wat een geweldige foto!! Heel bijzonder he dat ze al zoveel kunnen zien.
Wij hadden gisteren de 20 weken echo en alles lijkt goed.
Onze dochter had wel na een kwartier zoiets van zullen we weer gaan.
Ik snap het wel hoor, zij ziet er nog niet zoveel in. Heefd het straks liever
in het echt. Bij mij begint het verlangen ook wel. groetjes Miranda

Hey Carina,

Gelukkig dat jullie gup vandaag beter meewerkte als vorige week. Ach je kunt 't ook zo zien, dat gupje van jullie gaf jullie vandaag nog een keer de kans om hem/haar te aanschouwen. Weten jullie nu wat 't wordt, of hebben jullie 't toch maar niet gevraagd? Wij hebben volgende week zaterdag de pretecho en ik weet nog steeds niet of ik 't wel wil weten, manlief wil 't wel graag weten. Bij de 20-weken echo was 't niet te zien, aangezien onze uk in stuit lag en met de billen helemaal onderin lag. Uk ligt nog steeds in stuit. Ik vermoed dat ie niet kan draaien, aangezien de vk dinsdag wederom aangaf dat mijn baarmoeder erg smal was en hierdoor ook hoger komt dan gemiddeld is bij 23 1/2 week. Nou ik hoop dat uk nog de gelegenheid krijgt te draaien, want ik wil toch echt thuis bevallen. Onze oudste griet is in het ziekenhuis geboren en onze jongste meid is thuis geboren en dat was toch echt veel relaxter moet ik zeggen. Lekker in je eigen bed en daarna lekker onder de eigen douche. En het grootste voordeel vond ik dat je thuis lekker met je partner kunt napraten. In het ziekenhuis heb ik dat echt gemist. Mijn man ging 's avonds naar huis en heeft als een blok geslapen en ik, ik lag wakker in het ziekenhuis, omdat ik helemaal hyper was dat ik een klein meisje had gekregen.
Nou geniet nog ff lekker na van de echo en fijn dat alles goed was!

Alvast een fijn zonnig weekend gewenst.

hoi hoi!

we weten niet of we een zoon of dochter krijgen...
en eigenlijk ben ik er wel blij om! we fantaseren er op los...

een smalle baarmoeder.. had je dat bij de vorige zwangerschappen ook?
bij mij heeft de kleine genoeg ruimte, maar vorige week zat onze up nog heel laag. donderdagavond had ik me toch een buikpijn (alsof alles uit elkaar getrokken werd)... volgens mij is is toen wat omhoog gekropen ofzo...
in ieder geval lag hi/zij ipv helemaal rechts onderin.. nu wat hoger en links!

ben benieuwd waar jullie voor kiezen.. wel of niet weten.
en als je het wel weet.. mag iedereen het dan weten? of willen jullie het voor jezelf houden?
moeilijk he.. wij hebben tot op het moment dat ze vroeg of we het geslacht wilden weten getwijfeld!

groetjes en veel plezier emt de pretecho!

Hoi Carina,

Gefeliciteerd dat alles goed is. Heerlijk om nog een keer te mogen kijken. Grote voeten he.... Zou dat net zo zijn als bij puppies. Dat je aan de pootjes kunt zien of ze later groot worden?

Wij hebben op 10 november een pretecho. Ik ben dan 27 weken. Heb er helemaal zin in. Vanmorgen bij de verloskundige nog even naar het hartje mogen luisteren. Ik krijg daar altijd tranen van in de ogen. Zo mooi!

Terug
Bovenaan