20 weken echo en corona

<p>Hey dames,</p><p>Corona grijpt flink om zich heen in mijn omgeving. Zo zit een vriendin al 20 dagen binnen, omdat ze in quarantaine moest vanaf de dag dat haar partner klachtenvrij was (hij heeft corona gehad).</p><p>Over twee weken heb ik de 20 weken echo en haar verhaal heeft me wel aan het denken gezet. Stel dat ik corona krijg: mis ik dan gewoon de echo? Want je bent zo drie weken verder. </p><p>Ik overweeg een ‘mini-quarantaine’, maar er is best wat discussie over hier. Ik zie al weinig mensen en mijn vriend en ik werken beiden in een vitale sector. Helemaal zonder risico’s zijn we dus nooit. <br /><br /></p><p>Op internet kan ik niks terugvinden. Hoe zijn jullie ervaringen?</p>
 
Ik neem aan dat je dan gewoon een nieuwe afspraak maakt zodra je klachtenvrij bent. Net als bij de andere afspraken en echo's.
 
Ik heb de eerste echo moeten missen omdat ik positief getest was. Een week na de eigenlijke afspraak was ik klachten vrij en heb ik een week later alsnog de echo gehad. Ik zou je niet te veel zorgen proberen te maken. Een echo kan altijd iets later plaats vinden ?
 
Terug
Bovenaan