20 weken echo...En het wordt....?

Een baby!!!!

Blijkbaar ben ik 1 van de weinigen die niet wil weten wat het geslacht van het kindje wordt.... Gister tijdens de echo bleek dat alles goed was, erg belangrijjk! Tuurlijk ben ik ook nieuwschierig of het dit keer een jongetje zal zijn (we hebben al drie meiden...) Maar het lijkt ons leuker om dit als verrassing na de bevalling te houden.

Zijn er eigenlijk meer (a.s.) moeders die het geslacht niet willen weten?

Groetjes Petra

Fijn dat alles goed was...
Eigenlijk wil ik het wel weten, maar mijn man die wil het niet. Dus ik blijft ook maar in spanning afwachten. Ik vind het niet leuk om alleen te weten wat het wordt, dan kan je het niet eens samen delen, dan maar niet hoor!
Het maakt mij ook verder niet uit wat het is, ondanks dat we al twee jongens hebben zou ik graag weer een jongen hebben hoor!
De meiden komen vanzelf!!
Groetjes Dabanne!

Hoi

Nee, wij willen het ook niet weten. Ik vind het nog altijd bij het wonder van de zwangerschap en verrassing van de bavlling horen. En door niet te weten wat we krijgen 'leeft' het echt niet minder!
Heel cliche, maar als het maar gezond is én blijft!

Groetjes, Marrigje

Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is.
Ik wil wel graag weten wat het gaat worden. Ik ben veel te nieuwsgierig! Het maakt me echt niet uit wat het wordt, al heb ik helemaal in het begin gezegd dat ik liever een meisje wil. Inmiddels ben ik van mening veranderd daar een jongen ook leuk is uiteraard! Ik ben zo benieuwd, vndaar dat ik echt niet kan wachten tot de geboorte. Over 2 weken weten we het hopelijk!

Terug
Bovenaan