20 weken echo en nu al een dwars kindje

Vanmorgen de 20 weken echo gehad.
En alles was goed.
Alleen het kindje is nu al dwars, het ligt dwars in mijn buik
Voetjes + navelstreng lag er voor.
Maar na lang kijken denkt de verloskundige dat het een jongentje wordt.
Maar voor   100 % durft ze het niet te zeggen, want het was niet duidelijk.

Als ik op het forum lees dat krijgt bijna iedereen een jongentje.
Het lijkt mij nu wel leuk op bij de tabel van afspraken etc er bij te zetten wat
het wordt.
Juni wordt volgens mij een jongensmaand.
Wij zijn dol gelukkig dat alles goed is.

Hey Friese Leeuw,

Wat een goed nieuws, alles goed met de kleine. Tja een dwarsligger is niet handig, die van mij dook steeds weg maar liet gelukkig wel meteen zien wat hij zou worden.
Bij mijn dochter bleef het iedere keer ook vaag, maar ze hadden het allemaal wel goed gelukkig, want een jongen in roze kleertjes is ook zo wat :)

Geniet van je zwangerschap en het idee dat je een zoon krijgt. Ga je nog een pretecho doen??

Groetjes Nanda

Gefeliciteerd!
Ik heb vandaag ook mijn 20 weken echo gehad en alles was goed!
Ook mijn kleine was in het begin dwars maar het duurde niet lang en ze kon het goed zien .... ze zette het beeld stil  en keek ons aan   .... ik kon er zo snel niks van maken maar we na wat uitleg ... we krijgen een meisje!!
We hebben al een zoontje dus een meisje vinden we erg leuk. Twee jongens had ik ook erg leuk gevonden hoor.
De echoscopiste had vanochtend om 10.00uur al 3 maal een 20 weken echo gehad met dwarse kindjes.

Ben benieuwd naar de andere juni-kindjes.

Groetjes

Het wordt echt een knullen boom! Wel erg leuk al die jongetjes hihihi..

Gefeliciteerd natuurlijk en ondanks dat het dwars lag, heeft tiej je wel ff een blik gegund op zijn privegedeelte hahaha

groetjes Claudia

Hoi Claudia,

Mijn en man en ik hebben niets gezien dat het een jongetje of een meisje wordt.
Maar volgens de verloskundige is het voor 95 % zeker dat het een jongen wordt.
We gaan er van uit dat het jongen wordt, maar als het geboren word en het blijkt een meisje te zijn.
Dan zullen we niet verbaasd en verward klinken.

hoi allemaal,

wij hebben vorige week vrijdag de 20wkn echo gehad..en ook daar was alles goed... erg fijn om te weten..terwijl we het niet wilde weten... wij moesten de 20wkn echo verplicht nemen en vonden het natuurlijk ook erg leuk om het kindje dan weer even te zien... alleen hadden wij aangegeven aan de vk dat wij verder niets wilde weten..of er evt iets niet goed zou zijn...wij wisten niet dat we dit ook nog aan haar door moesten geven (tis voor ons allemaal erg nieuw) en ze begon dus alles op te sommen... het was allemaal erg positief dat is dan natuurlijk ook wel fijn om te weten... maar God heeft het ons gegeven..en we nemen het aan no mather what!!

mijn buik begint nu ook echt flink te groeien en dat is wel erg leuk..we weten niet wat het zal worden en dat willen we ook graag zo houden..dus wie weet.... misschien toch een meisje in juni...voor ons maakt het ook niets uit..

Kben benieuwd naar de zwangerschapsgym... nog paar weekjes en dan gaat dat ook beginnen... kben op dit moment vaak snel moe..dus na het werken ben ik echt totall loss...maarja...hoort er ook weer bij!

Nou, dit was weer even een updaatje... oja..ik voel onze kleine ook erg goed...dat is heel bijzonder...nu kijkt mijn man er ook erg naar uit om het te gaan voelen...maarja, hij moet nog ffkes wachten!

Take care allemaal en tot horens...
Groetjes,
Sara (9-6-09)

Terug
Bovenaan