20 weken echo en volle blaas?

hoi mamanataz

bij de 20 weken echo hoef je geen volle blaas te hebben hoor je baby en baarmoeder zijn al zo groot dat dat niet nodig is.

nou moet ik zeggen dat toen ik mn termijn echo kreeg mij niets gezegd is over een volle blaas hebben ivm de echo dus die had ik ook niet en er werd niks over gezegd

veel plezier met je echo wanneer mogen jullie weer naar jullie wondertje kijken ik ben 2 weken geleden al geweest was weer erg mooi en gelukkig alles goed.

hoi,

ook ik heb nooit iets gehoord over een volle blaas moeten hebben,ook niet bij andere echos.wij hebben ook de 20wk echo al gehad,alles was goed met mn meisjes!

veel plezier bij je 20wk echo,het is heel mooi om te zien!

liefs zonnetje

Hey mamanataz,
Ik ben eerst nog naar het toilet geweest voor ik de 20 weken echo kreeg. Er is mij ook niet verteld dat ik een volle blaas zou moeten hebben.
Naar mijn beste weten was dit alleen bij de 12 weken echo ivm de groete van de blaas.
Heel veel plezier bij je 20 weken echo. Ik zelf vond het heerlijk om te zien hoe ze al gegroeid waren.
Groet tamara

Dankjewel meiden!!

Nu weet ik dat ik geen druk hoef te voelen van m'n blaas tijdens de echo!
Pfff, gelukkig ik moet nu al zo vaak naar de toilet!

Wij mogen oevermorgen al!!! Kan niet wachten!
Super spannend hopen dat alles goed is!

Ik laat het meteen weten op het forum!
Lfs

nou ik ga ook mooi even plassen voor ik die kamer in ga.zo makkelijk lukt het niet meer om het op te houden,gelukkig hoef het ook niet.
bij op de papieren lijkt het net of dat je ook met 20 weken echo met een volle blaas moet komen.nou weet ik dat het niet hoef.
succes met je echo.
moet nog 5 nachtjes slapen.
gr marjan

Terug
Bovenaan