20 weken echo en zenuwen

Ik heb morgen mijn 20weken echo, en ben toch best zenuwachtig.
Toen mijn zusje haar 20 weken echo had kwamen ze er achter dat haar kindje een hazelipje had,
Ik weet dat het bij mij niet zo hoeft te zijn maar het speelt wel mee in mijn achterhoofd,
Er gaat nu door mijn hoofd heen áls het maar goed is als het maar gezond is, ik word een beetje gek van mn zelf, met mijn nichtje is ook alles goed gekomen en het is een heel vrolijk en mooi meisje.
ik maak me gewoon zorgen, en is dat raar of egoistisch??

Nee hoor! Logisch dat je zenuwachtig bent. Iedereen wil graag een helemaal gaaf en gezond kindje!
Als je maar goed weet dat er iets mis kan zijn en wat je dan wilt, dan komt het vast goed.
Als je er totaal onbevangen naar toe gaat ben je denk ik niet goed op de hoogte van het doel van de 20-weken echo!

Succes morgen~!

Hoi,

Heel herkenbaar hoor! Ik heb de echo over 1,5 week en ben ook best zenuwachtig en me volledig bewust dat dit zeker geen pretecho is. Ondanks dat ik me er op verheug de kleine weer te zien, ben ik ook best bang dat ze iets vinden dat niet goed is.

Sterkte morgen meid en probeer er ook van te genieten.

Gr Ingrid

Hey,
Logisch hoor!
De 20wk echo is toch medisch en wordt vaak een beetje onderschat door de geslachtsbepaling, maar ook hier een gerust gevoel als dat achter de rug is!
Maar geniet er toch maar lekker van, zo vaak heb je kans niet om je kleintje te bewonderen, komt vast allemaal goed ;-)
Laat je even weten hoe het is gegaan?
Liefs MJ

Terug
Bovenaan