A
Anoniem
Guest
Tja zoals de titel al het al zegt, ik heb een placenta met een miniplacenta eraan vast
Niks om je zorgen over hoeft te maken , maar toch wel bijzonder toch ?
Wie kan het zeggen , zwanger van een 1ling en 2 placenta's hebben, hihi
Met meneer was alles goed, groeide goed, lag in een rare stuit met zijn gezicht kijkende naar mijn rechterbil
nu al een dwarsliggertje,haha
Ik had trouwens een stagaire en die had het er erg moeilijk mee om alles goed te vinden, maarja die moeten het ook leren toch?
Ik vroeg nog of die extra placenta misschien van een 2ling kon zijn, zou kunnen maar dat konden ze niet meer achterhalen!
maar hij hangt erbij en heeft geen functie , ik voel me heel bijzonder
Maargoed hopelijk draait meneer nog in de goede positie, heb nl een blaasontsteking en hij trapt regelmatig tegen mijn blaas, auwww
groeten Prietje
Niks om je zorgen over hoeft te maken , maar toch wel bijzonder toch ?
Wie kan het zeggen , zwanger van een 1ling en 2 placenta's hebben, hihi
Met meneer was alles goed, groeide goed, lag in een rare stuit met zijn gezicht kijkende naar mijn rechterbil
nu al een dwarsliggertje,haha
Ik had trouwens een stagaire en die had het er erg moeilijk mee om alles goed te vinden, maarja die moeten het ook leren toch?
Ik vroeg nog of die extra placenta misschien van een 2ling kon zijn, zou kunnen maar dat konden ze niet meer achterhalen!
maar hij hangt erbij en heeft geen functie , ik voel me heel bijzonder
Maargoed hopelijk draait meneer nog in de goede positie, heb nl een blaasontsteking en hij trapt regelmatig tegen mijn blaas, auwww
groeten Prietje