Hoi dames,
Gisteren heb ik de 20 weken screening gehad. Alles was goed op 1 ding na.
Ze kon geen maagje vinden. Dit kan betekenen dat het kindje een slokdarmafsluiting heeft. We moesten even koffie gaan drinken en dan terug om nog een keer te kijken, het kan namelijk een moment opname zijn. Maar nog steeds kon ze niks vinden.
Ze vertelde dat het samen KAN hangen met down. Ze bood on een punctie aan. Maar daar zien we vanaf wanwege de risico`s.
Het kan na de geboorte geopereerd worden.
Volgende week maandag moeten we weer terug om het definitief vast te stellen.
Wij hopen natuurlijk verschrikkelijk dat er dan wel een maag te zien is.
Maar ik wil me ook een beetje voorbereiden voor als er eecht iets is.
Dus, is er iemand met ervaring hiermee? Hoe is dat gegaan.
De arts sprak al over dingen van zwangerschapsafbreking enzo, geen haar op mn hoofd!!! Dat gaat echt niet gebeuren, ik laat mijn kindje niet weg halen hiervoor, volgens mij kan het na de operatie gewoon een normaal leven lijden.
We krijgen overgens na 2 dochters een zoontje!!
Liefs, Risje 20 wk en 4 dgn
Gisteren heb ik de 20 weken screening gehad. Alles was goed op 1 ding na.
Ze kon geen maagje vinden. Dit kan betekenen dat het kindje een slokdarmafsluiting heeft. We moesten even koffie gaan drinken en dan terug om nog een keer te kijken, het kan namelijk een moment opname zijn. Maar nog steeds kon ze niks vinden.
Ze vertelde dat het samen KAN hangen met down. Ze bood on een punctie aan. Maar daar zien we vanaf wanwege de risico`s.
Het kan na de geboorte geopereerd worden.
Volgende week maandag moeten we weer terug om het definitief vast te stellen.
Wij hopen natuurlijk verschrikkelijk dat er dan wel een maag te zien is.
Maar ik wil me ook een beetje voorbereiden voor als er eecht iets is.
Dus, is er iemand met ervaring hiermee? Hoe is dat gegaan.
De arts sprak al over dingen van zwangerschapsafbreking enzo, geen haar op mn hoofd!!! Dat gaat echt niet gebeuren, ik laat mijn kindje niet weg halen hiervoor, volgens mij kan het na de operatie gewoon een normaal leven lijden.
We krijgen overgens na 2 dochters een zoontje!!
Liefs, Risje 20 wk en 4 dgn