20 weken echo gehad en?

Hoi

Gisteren 20 weken echo gehad door mijn buik was het som niet echt duidelijk te zien heb zelf al dikke buik.

Maar ze heeft de belangrijke dingen gezien en heeft niet wat zei kon zien of zeggen verontrustend gezien. en hij vond het niet leuk en is erg druk en dwars wilde alleen laten zien wat het was en dat was overduidelijk een jongen Onze zoon krijg een broertje.
je zag echt over duidelijk het zakje en het plassertje.
Ze heeft paar keer goed gekeken en wij zagen het ook goed. hij draaide elke keer als ze het profiel wilde kijken maar ik ben blij en heb alles gezien bewoog lekker veel en ligt overdwars.

hoofd links en beentje en billen rechts
draait wel maar niet in het rond van onder naar boven maar blijft met hoofd aan links liggen billen en benen rechts en draait zo rond hoop dat jullie het snappen.

Hoop niet dat het zo blijft maar heeft nog tijd zat om te draaien.
Bij de eerste een keizersnede gehad als deze zo dwars blijft ben ikbang dat het weer zo is.

maar ja zoals ikal zei tijd zat.

We hebben tegen onze kris gezegd dat hij broertje krijgt hij was heel erg blij en zat inbed jippie te roepen. Kris wordt 26 feb 5 alweer wat gaat het snel.

Groetjes Jenny

Hoi Jenny,

Wat een super nieuws een mannetje erbij. En wat reageerde je zoon leuk, bij ons is het helaas wel anders, nog steeds wordt er om een zusje gevraagd. Kan het niet veranderen voor haar. Hopelijk is ze er wel blij mee na de geboorte.

Een dikke buikwand hoeft geen slechte echo's te geven hoor. Ook hier genoeg buik, maar alle echo's waren super duidelijk. Dus maak je daar geen zorgen om, misschien was het wel onkunde van de echoscopiste.

Mijn kindje had ook geen zin in de echo, ook steeds weg draaien enzo, maar toch heeft ze alles kunnen controleren.

Geniet van je zwangerschap.

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan