20 weken echo gehad wat was dat mooi

hallo dames, Zoals sommigen van jullie weten heb ik me 20 weken echo gehad. en wat was dat mooi.heel bijzonder die beelden op de monitor van je baby,me moeder was erbij en die zag ook hoe de baby aan het neuspeuteren was.Ik vond het alleen wel moeilijk dat me vriend ook deze keer er weer niet bij was.Hij zit nog steeds bij zijn moeder.zijn vader is pas overledenen en hij is nog steeds bij zijn moeder.ik heb alleen door de telefoon contact met hem als hij me beld.ik mag niet naar hem toe want zijn fam.mot mij niet.ik ben niet welkom.moeilijk vind ik t wel dat van gisteren wilde ik tot graag met hem delen.nou dames.
groetjes van mij.
 
Hoi sc,

Het lijkt mij ook zo bijzonder om je kindje zo duidelijk te kunnen zien! Ik moet nog 3 weken wachten tot de 20 weken echo.

Maar wat naar dat hij (je vriend) er weer niet bij was. Aan de ene kant begrijpelijk dat hij bij zijn moeder is om haar te steunen, maar jullie krijgen samen een kindje en JIJ BENT OOK HEEL BELANGRIJK!!!! Ik hoop dat hij gaat inzien dat jij en jullie kindje zijn toekomst zijn en dat hij voor je gaat opkomen en voor jou gaat kiezen.

Veel sterkte meid, focus je op de mooie dingen en op het prachtige leven wat in je groeit! En bedenk ook goed wat je wilt voor de toekomst!

Veel liefs,
 
Hoi,

Ja mooi he om je kindje te zien, wat fijn dat je moeder erbij was, het is toch fijn om dat moment te kunnen delen.

Hoe is natuurlijk heel lief van je vriend om zijn moeder te steunen, maar jij bent zijn vriendin en draagt zijn kind, dat zouden hij en ook zijn familie toch moeten accepteren!
Hopelijk komt het allemaal goed!

MJ
 
Hoi

Wat fijn dat de 20 weken echo goed was, wat is het toch een groot wonder he!
Jammer dat er een nare bijsmaak aanzat, begrijp dat het voor jou heel belangrijk was geweest om erbij te zijn. Dat mag je toch wel verwachten?!
Meid ik duim voor je dat het verders goedkomt en jullie verders samen kunnen genieten ervan!
 
Terug
Bovenaan