20 weken echo gehad!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

nou wat is dit mooi, eindelijk ons kindje gezien, wat mooi!!!!! zucht..

alles is goed ontwikkeld en aangelegd en functioneert goed....

het kindje stak zelfs zijn vingertje op !!!!

erg beweeglijk en alles ging heen en weer

ben nu helemaal blij en gelukkig...

op dit momnet ben ik precies 21 weken zwanger dus die vijf dagen die ik achter liep heeft het kindje goed ingehaald...

over ws 5a 6 weken gaan we een pretecho maken....

liefs van een gelukkige   tobi

hoi tobi,

heerlijk he om je kindje zo te zien.
ik heb bij mijn eerste kindje ook een pretecho gedaan. het was echt harstike leuk.
als er iemand op bezoek kwam die moest gelijk van ons de dvd zien.
we mochten zelfs een keer extra omdat we het niet goed konden zien wat het zou worden. bij de tweede echo wisten we dat we toen een meisje kregen.

gr henny, mama van ilse 14 maanden en verwacht een kerstkindje

Hoi Tobi,

Heerlijk he, om je kindje weer te zien? En dan ook nog horen dat alles er goed uit ziet. Geniet van de rest van je zwangerschap!

Groetjes, Kat

Hai Tobi,

Wat is het wonderlijk he, dat ze dat allemaal kunnen. Het is al een wonder dat er een klein mensje in je buik groeit maar als je het dan zo ziet word je je daar nog meer bewust van  vond ik.
Als je nog voor een pret echo gaat kan ik je echt een 3d echo aanraden. Wij hebben er vorige week een gehad. Ik ben er nog helemaal van ondersteboven. Ze heeft het op DVD opgenomen en een heleboel foto's op een cdrom gebrand. De meiden van 9 en 11 kregen ook een cdrom mee om op school te laten zien. Echt super allemaal. Wij zijn in Santpoort Noord geweest bij Elly Verduin. Het was niet goedkoop maar zo enorm de moeite waard!!!!!

Groetjes Yet.

Terug
Bovenaan