20 weken echo gehad.

inmiddels hebben we vrijdag de 20 weken echo gehad.
en alles zag er prima uit. volgens de echoscopist was de buikomtrek groeter waardoor we wel weer kans hebben op een zwaar kindje.
ik had de gegevens vergeleken met een vriendin maar komt eigelijk op het zelfde neer alleen is zei 5 dagen langer zwanger. en was er 4g verschil. dus vond het wel mee vallen. (zij heeft een kindje met normaal geboorte gewicht)
en als jullie willen mogen jullie het geslacht raden.
dan maak ik dat bekend binnen kort.

morgen mag ik nog een echo omdat er een collega was die nog foto's van echo's moest hebben voor exame's.
en onze baby duidelijk in beeld kon komen.

groeten petra

Hoi,

Oh wat leuk dat je 2x mag kijken naar je kleintje... tja wat wordt het, 50/50 natuurlijk, wat zijn je klachten want om het zo te zeggen, geen idee.

groetjes Nanda

Super dat alles er goed uit zag!
Ik ben niet de meest betrouwbare persoon wat betreft een gokje wagen naar het geslacht,aangezien ik het 99% van de tijd mis heb...
Maarrrrr,ik denk een jochie!
Groetjes Tanja

Wat heerlijk dat alles er goed uitziet!! En voor wat betreft een gokje wagen.........ik krijg zelf een jongen, er worden om mij heen relatief gezien meer jongens geboren momenteeel, dus ik denk dat jij voor wat tegengewicht gaat zorgen, en een meisje krijgt. Maar ja het blijft 50/50 he!!

Liefs Monique mv Marit en 34wk+6 dgn zwanger van een kereltje

Terug
Bovenaan