20 weken echo gehad

gister hebben we de 20 weken echo gehad en we vonden het toch echt heel bijzonder
alles was heel mooi duidelijk te zien, dat zei de verloskundige ook
alles zag er ook goed uit
en we krijgen een jongen haha wij dachten allebei een meisje
maar goed een jongen is net zo leuk en het belangrijkste is dat het gezond is
dus we zijn super blij!
we krijgen ook stuk of 15/20 fotos mee dus dat is ook erg leuk

voelen jullie de baby ook zoveel?
dit is echt een druk te maker hahaha

Hee wat leuk dat jullie het geslacht al weten en dat alles goed is. Ik had bij mijn eerste ook een meisje in gedachten en was oprecht verbaasd dat het een jongen bleek te zijn maar nu heb ik het andersom. Geloof me jongens zijn geweldig. (meisjes natuurlijk ook hoor!)

ja gek is dat idd als je echt denkt dat het zo is hahaha en dat heb je het gewoon mis...
maar dacht eerst ook wel misschien ben ik dan teleurgesteld maar dat was eigenlijk helemaal niet zo
was gewoon blij
en vind het nog steeds even leuk ee

moet ook zeggen dat we erg blij zijn dat we weten wat het is nu, voelt allemaal nog veel echter nu
en nu kunnen we zeggen onze zoon
anders is het maar 'het'
en ben nu ook lekker aan het kijken naar stoere jongens kleertjes erg leuk

Weer een jongen erbij haha het wordt straks een babyboom van jongens als je het mij vraagt! Wij krijgen ook weer een jongen dus straks een echt mannengezin en ik ben de enige vrouw (snif) Maar goed ook wel weer gezellig want mijn oudste zoontje is een echte lieverd en hangt letterlijk aan zijn mama!

Groetjes,

Puk

Hoi,

Ik ben een meelezende moeder van een zoon,en ook ik dacht dat ik een meid kreeg,toen bij de 20 weken echo duidelijk werd dat het een jongen was,was ik gewoon telleurgesteld,tuurlijk was ik blij dat het gezond was etc maar ik had zoooooooooooo graag een meid gehad.

liefs Nice(mama van Peter 25-08-2007)

Haha, verrassing!!! Een jongetje, leuk zeg! Grappig dat jullie allebei dachten dat het een meisje was en dan blijkt het toch een mannetje te zijn!

Geniet ervan, groetjes, Kaskes

He hoi,

Super leuk zeg, kun je vast lekker gaan schoppen voor een stoere knul, hihi.
Heb Zelf vandaag ook de 20 weken echo gehad en vond het ook super bijzonder.
Alles was goed en ook heel duidelijk te zien.
behalve het geslacht, maar dat wilde ik dan ook niet.
Heb wel getwijfeld hier over, maar toen ik er vanmiddag was, wilde ik het toch echt niet, vandaar.
Maar de kleine in mijn buik, is ook echt een druktemaker, voel het ook echt goed en vaak en ook dat is, ook al is het de 3e keer, toch weer een super bijzondere ervaring, kan er echt van genieten.

Groetjes Berdien

Terug
Bovenaan