20 weken echo gehad!

Hoi allemaal,
Gisteren was het dan eindelijk zo ver! We kregen onze 20 weken echo. Spannend hoor!
Gelukkig was zag alles er goed uit, dat is toch een pak van mijn hart.
Het was wel grappig want wij wilden niet weten wat het wordt, dus na afloop moest deze man (een zeer leuke aantrekkelijke vent ) een briefje invullen voor de verloskundige. Daarin moet hij ook vermelden wat het geslacht is. En dat terwijl hij tegen ons zei dat hij alles had gezien behalve het geslacht haha. Hij heeft heel geheimzinnig onder de tafel het ingevuld hihi. En wij weten het nog lekker niet!
We hadden trouwens de mogelijkheid om een videoband mee te nemen, maar dit waren we vergeten, achteraf wel fijn hoor, want anders zou je op de videoband toch nog kunnen zien wat het wordt!

Wie heeft er ook al een 20 weken echo gehad en hoe is dat gegaan? Ik ben benieuwd!

Groetjes van een blije Lieke

Hey hey,

Fijn dat alles goed was!!!
Wij hebben onze 20 weken echo vanavond.
Ik vind het ook heel erg spannend. Ik voel mijn baby wel heel goed bewegen en schoppen dus dat zit wel goed, maar functioneerd alles ook goed.
Wij willen wel heel graag weten wat het wordt, dus voor ons is het extra spannend.
Onze video band ligt al een week klaar, dus die vergeten we zeker niet.
Ook laten we over een paar weken een pret echo maken.
Ik kan echt niet wachten tot vanavond.

Groetjes,

Mootje

hoi hoi
wij hebben maandag onze 20 weken echo gehad.
alles was ook goed alleen konden ze een ader boven het hartje niet goed zien krijg ik volgende week nog een extra echo vind ik helemaal niet erg
ons kindje was alleen maar aan het draaien.
wij weten wel wat het word geweldig.
ik vond het heel erg mooi om te zien ook al is het onze tweede toch weer heel bijzonder.
fijne zwangerschap

Hallo Allemaal

Wij hebben vanochtend de 20 weken echo gehad - echt super om zo te zien dat alles goed is en volgens plan. Wij weten ook wat het wordt - geen twijfel mogelijk.... maar wij hebben afgesproken om dat voor ons zelf te houden!  
Baby-tje is al erg actief en ook bleef bewegen en draaien 'voor de camera'.  Ik merk dat ook steeds meer ook van de buitenkant.  
De uitgerekende datum is trouwens ook veranderd. De VK hebben nooit goed geluisterd naar mij maar dat deed de echo-mevrouw wel en heeft mij op basis van alle meetingen vandaag gelijk gegeven. Het woordt nu 1 augustus waar de VK 5 augustus bleef zeggen. Die 5 dagen kunnen toch een verschil uitmaken als ik volgens familietraditie 1 ½-2 weken langer ga lopen.

Liefs van een supergelukkige Mor74

hmmmm - ik was net zo blij met mijn nieuwe termijndatum (hierover)  - blijkt  dan volgens mijn verloskundige dat het alleen bepaald kan worden in de termijnsechos tussen week 8 en 12 - en dat de 20 weken echo helemaal niet van belang is betr. de termijn.....! Ik ben  wel teleurgesteld aangezien dat alle vrouwen in mijn familie minimaal 2 weken langer gaan met hun eerste. Volgens mijn idee loop ik nu de risico om bijna 3 weken langer te lopen omdat de VK van het begin al  een fout hebben gemaakt door een verkerde datum te schrijven. Ben ik gek dat ik mij hierover  druk maak? Bijn mijn VK-sessie vanochtend ging het meest hierover met als resultaat veel emotie bij mij (zwangerschapshormonen).

Mor 74

Leuk Allemaal!
ik moet 1 april heen voor de 20weken echo heb er al helemaal zin in, wij willen wel weten wat het word dus ben benieuwd we hebben nu al een dochter dus ben benieuwd wat het nu word.

Groetjes

Hoi Mor, dacht ik ook. In mijn familie krijgen alle vrouwen hun eerste tussen de 41 en 42 weken. dus toen mijn vliezen met 38 weken braken had ik dus echt (stom he) niet het idee dat ik ging bevallen! Dat gevoel kwam pas na 4 uur (wat redelijk traag is bij een bevalling van in totaal 5 uur, hihi). dus je weet het nooit, het kan zo maar eerder komen.....

wij hebben overigens de 20-weken echo pas over drie weken, ik ben dan bijna 21 weken.. doen ze omdat op de laatste echo (2 week terug) nog niet veel van het geslacht te zien was, en wij het graag willen weten...

Terug
Bovenaan