20 weken echo gehad

Vandaag de 20 weken echo gehad en wat zijn we blij!! Alles zag er goed uit en echt super om dat kleine hummeltje weer te zien. Hij was druk aan het drinken en af en toe zijn duimpje in zijn mond.

Ja ja, jullie lezen het goed....hij. Na 2 dochters, verwachten we nu een zoon. We vinden het helemaal geweldig. We hadden eigenlijk voor ons gevoel weer een meisje verwacht, maar nu hebben we straks van allebei wat.

Mijn dag kan niet meer stuk!!

Groetjes Paula
20 weken

Wat leuk! Gefeliciteerd met de zwangerschap van jullie zoon!
Wij hebben nu al een zoontje en wachten nog op volgende week maandag, want dan hopen wij het te zien.

Liefs Mylène

Gefeliciteerd,

Wij hebben vrijdag ook te horen gekregen dat we een zoontje krijgen. Iedereen verwachtte dat het een meisje zou gaan worden bij mij,maar mooi niet dus. Vind het echt superleuk. Dus nu namen gaan verzinnen :)

Groetjes Jen

Oh wat super leuk al die goede berichten! Lijkt me heerlijk die 20-weken-echo gehad te hebben. Wij mogen volgende week..
Wat me opvalt is dat jullie allemaal eerder dan de geboorte willen weten of het een jongetje of meisje gaat worden.Dat gevoel heb ik ook sterk! Houden jullie het voor jezelf of maken jullie er geen geheim van?

Liefs Lot

Wat Leuk!! van harte gefeliciteerd...

ik heb morgen de 20weken echo maar ik wil niet weten wat het wordt dus ik hoop echt dat het gekruist ligt..

maar ik neem aan dat ze dat van te voren vragen??

leuk hoor een jongetje hahaha

geniet er verder lekker van

kuss

Super! Leuk! Geniet er van!
En ze vragen het altijd van te voren. Maar je kunt het ook al zelf zeggen. Dan laten ze het niet zien. Als het allemaal erg in het zicht ligt zie je misschien minder echo, maar ja. Je kunt vragen of z\e het opschrijven en in een envelop doen voor je.  

wij hebben a.s. maandag 20 weken echo en ik ben in toenemende mate daar erg onrustig over het aan worden. Ben bang dat er iets niet goed is, ik voel nog niets maar begreep dat je bij de 1e pas na 20 weken iets voelt. Het houdt me de afgelopen dagen erg bezig.   hebben anderen dat ook?
boekie

Terug
Bovenaan