20 weken echo gehad.

Hallo meiden;

Hier een heel blij moedertje in spé! We hebben vandaag de 20 weken echo gehad en zover ze hebben gezien is ons kindje helemaal gezond.

Het was wel even moeilijk om alles goed te bekijken omdat onze kleine uk zoveel aan het bewegen was. Ze heeft er bijv. wel een kwartier over gedaan om te zien of het hartje wel goed was. Iedere keer moest ze weer een goed beeld vinden.

Daarbij had ons kindje ook nog eens de hik. Dat is echt super leuk om te zien. En dat was ook wel goed omdat dat ze zal helpen leren te ademen.

Aan het begin van de sessie had het een volle blaas en aan het einde was de blaas weer leeg. Dus dat werkt gelukkig ook goed.

Maar alles is verder picobello in orde en het weegt nu ongeveer 314 gram.    

Het geslacht is nog steeds geheim gelukkig. Ze heeft het zelf ook niet kunnen zien want het lag met de benen bij elkaar.

Gr. Joyce

Wat lekker dat alles goed is. Gefeliciteerd hoor.

Willen jullie graag weten wat het is? Zo houdt de baby het wel spannend he.
Ga je nu voor een 3D echo? Dat is zo mooi, echt een aanrader hoor.

Wij mogen morgen voor een 20 weken echo en ik ben best wel weer zenuwachtig.

Hoi Diana;

Veel succes met je echo vandaag! Altijd leuk om je indje te zien en natuurlijk fijn om te weten dat het gezond is.

We willen niet weten wat het wordt dus voor ons maakte het niet uit dat ze het niet kon zien. We gaan we voor een 3D echo. Lijkt me echt super mooi.

gr. Joyce

Wat fijn dat alles goed is Joyce.

Leuk om de kleine te zien bewegen he en dat hikken zal helemaal wel schatitig geweest zijn.

Knap hoor dat jullie je hebben kunnen inhouden om niet het geslacht te willen weten.
Wij gingen ook heen van we willen het niet weten en dat we daarkwamen waren we toch wel heel nieuwsgierig.
We weten dus ook vermoedelijk wat het wordt en ik vind het toch wel heel leuk om te weten, al moet je er wel om denken wat je zegt.

Het leuke is dat iedereeen in je omgeving veel nieuwsgieriger is.

Geniet lekker van je zwangerschap

Terug
Bovenaan