20 weken echo gehad

A

Anoniem

Guest
Nou dames, vandaag was onze grote dag hoor!
Vandaag hadden wij onze screeningsecho!

Ons beebje zag er prima uit!
Bewoog ontzettend veel, en de echoscopiste had moeite met de metingen die ze moest doen.
Er zijn geen afwijkingen gevonden, wel is ze wat aan de kleine kant!

JAAAAA jullie lezen het goed!

Wij krijgen weer een
dochter!!

We zijn er ontzettend gelukkig mee, onze Alessia krijgt een zusje.

Dat ze wat aan de kleine kant was, was geen probleem maar wel kregen we een brief mee dat het in de gaten gehouden moet worden, maakte me stiekem toch weer zorgen, heeft iemand dit wel eens gehad?

Ik zal kijken of ik vandaag of morgen de echofoto`s kan plaatsen!

Liefs Sarah morgen alweer 22 weken zwanger!

heb ook de echo gehad vandaag en ook onze beeb is aan de kleine kant,loopt een week achter qua groei.
en de buikomtrek is te klein.
moet dus over 5 weken weer voor een echo om te kijken of beeb bij gegroeid is.
en ook wij krijgen een(3de) dochter

Hoi Drentje!

Gefeliciteerd met jullie 3e dochter, leuk zeg!!
Ik ben morgen 22 weken zwanger en bij de metingen stond 19 weken en zoveel dagen!
We hebben niks gehoord over een vervolg echo dus het zal wel goed zijn, maar maak me toch wel ietsje zorgen, onze 1e lag voor en dan nu dit.....
3 september weer vk dus ga het dan nog eens vragen!

Liefs

wat heerlijk dat alles goed is! Was je eerste ook een kleintje of niet?
Mijn kindje is wat groter dan gemiddeld, maar dat was mijn eerste ook......

En wat leuk een meid!!!!!     De lijst met meiden wordt wel lang hoor! Ben benieuwd of jullie allemaal nog namen hetzelfde zullen hebben of allemaal toch andere!

gr mama vanMD

He Sarah,

Wat leuk joh een meid. Van harte gefeliciteerd. En fijn dat het er goed uitzag. Kindje aan de kleine kant, denk niet dat je er al te druk over moet maken. Vriendin van mij kreeg ook een dochter. zij was ook aan de kleine kant met 20 weken echo en uiteindelijk een gezonde meid geboren. Wel heel fijntjes, maar dat is ook wel weer leuk bij een meisje.

Groetjes sabine

Van harte met je kleine dochter!!!! Ik hoop dat ze de komende 20 weekjes nog flink mag groeien! En ik denk ook dat je je niet al te veel zorgen moet maken, babies groeien nu eenmaal niet volgens boekjes.....Ieder kindje ontwikkeld zich op zijn of haar eigen manier!

Geniet maar lekker van je kleine meid.......

Liefs Hilma.

Hoi sara,
proficiat met je goede echo.
lekker he als je te horen krijgt dat alles goed is.
en alweer een meid.
het word een echt meiden maand hoor.
ben benieuwd of wij met die hype meegaan of toch een jongen krijgen (wat we zelf overigens denken)
gr lisette

Hoi Sarah,

Gefeliciteerd! Wat een leuk om er weer een meid in deze maand bij te krijgen! Ik zou me niet te veel zorgen maken, de onze zat ook tussen het kleine en gemiddelde in, maar dat was niets waarover ik me zorgen hoefde te maken. Maar mocht je dat onrustig gevoel houden dan bel je toch gewoon even met je verloskundige!

Geniet er in ieder geval goed van!

Liefs
Judith

Terug
Bovenaan