20 weken echo gehad

Vanochtend echo gehad en alles was goed! Kindje deed het prima.
Het lag alleen wat dwars. Ligt met zn rug tegen de baarmoederwand aan, dat is hoger dan mn navel en dan met de benen gestrekt naar onderen.Hartje lag precies onder mn navel.  Placenta ligt voor, maar dit geeft waarschijnlijk geen problemen omdat deze hoog ligt.
Na wat geduw en getrek bewoog het kindje uiteindelijk even zodat ze alles goed kon zien, maar daarna kroop het snel weer in oude positie! Was echt super om even te spieken, al kon ik de helft van de tijd niks maken van de beelden op het scherm.
Nu nog de pretecho binnenkort! En dan weten we ook of ik een jongen of meid krijg. (Nu niet gevraagd omdat mn man er niet bij kon zijn!)

Ik hoop dat jullie allemaal net zo'n mooie echo krijgen als wij!

Liefs Annemiek

Hee meiden,

Kennen jullie dat verhaal van die man die op reis ging..nou die ging dus niet!

Zo ging het ongeveer bij mijn 20-weken echo die ik gisteren zou hebben....We waren er helemaal klaar voor, mannetje had smiddags vrij, ik was nerveus maar had er ook zooooo'n zin in. Belt twee uur van tevoren het echocentrum op: de echo ging niet door want het apparaat was kapot! GRRRRRRRRRRRRRRRRR

Het arme mens kon er ook niets aan doen natuurlijk maar ik denk dat ze wel erg gemkerkt heeft dat ik het NIET leuk vond!

Goed, vanavond mogen we gelukkig al in de herkansing (als het apparaat tenminste meewerkt nu)
Tja zoiets heet overmacht maar kan wel je hele dag verpesten!

Ik laat nog even weten hoe het afgelopen is!
Liefs, Marcia mv Puck en 20,4   zwanger

Terug
Bovenaan