20-weken echo gehad

Hoi.

Gisteren mijn 20-weken echo gehad en alles is goed. Nu loop ik bij de gyn. dus krijg elke keer een echo. Ook was nu duidelijk te zien dat het een jongetje wordt.
Ik had zo in mijn hoofd dat het een meisje zou worden. Gek he. Ik had ook al een meisjesnaam waar ik helemaal enthousiast over was.
Nu dus op zoek naar een leuke niet al te veel voorkomende jongensnaam.
Hebben jullie suggesties? Mijn meisjesnaam was Lutein. Ik zoek ook iets in die richting.

Groetjes Minke (20+4)

Hoi Minke,

Fijn dat alles goed is! En ik denk dat ik nu een jongen krijg, dus zal ook wel wennen zijn als het toch een meisje is.
En een jongensnaam die een beetje in dezelfde richting is als Lutein..... moeilijk hoor. Bedoel je zoiets als Floris of Jurriaan?

groetjes Maris

Oooh wat fijn dat alles goed is! En een jongen, geloof me,.. het is zó leuk!!!

Ik sch*t min of meer ook in mn broek voor donderdag, dan heb ik ook de echo.

Hoop zo dat alles, voor zover ze kunnen zien, gezond is.

Succes met het zoeken naar een leuke jongensnaam!

Esmé mv Kay

(20,2 wk zwanger)

Hoi Minke,

Van Harte met de boy.
De maand maart is wel de maand van de jongens. Wat zijn er een hoop jongens op komt. Ik zit nu te piekeren over een leuke jongensnaam maar kom er niet uit.

Het moet bij Naomi passen.

Iemand nog suggesties.

Gr. Corrie

Wat heerlijk dat alles goed was!!!!
Ik dacht bij mijn 1e twee ook steeds dat ik inverwachting was van een meisje, ik heb toch twee jongens! haha
Nu komt er bij mij een meisje aan (ben 22 wk zwanger van de derde dus) en nu dacht ik juist zeker dat t een jongen zou worden, pas na 7 echo's kon ik t geloven.

Maar goed ik kan je mijn jongensnamen vertellen.
Mijn oudste heet Julian (ik wilde eigenlijk Julius maar mijn man vond dat niks)
En mijn jongste heet Valentijn.
Nu had ik Olivier of Dominiek op mijn lijstje staan....maar ik mag nu eindelijk mijn meisjesnaam gaan gebruiken! Jippie

Succes met het zoeken naar de naam en lekker verder genieten hoor want een jomgen krijgen vond ik wel heeeel bijzonder.
x Femke

Hoi Femke.

Wat grappig, ik zit namelijk ook heel erg aan de naam Olivier te denken. Die heb ik al een paar jaar in gedachten.
Julius vind ik ook mooi maar ik ben bang dat ik mijn zoon dan juultje ga noemen en dat vind ik weer wat minder.
Silas vind ik ook een mooie naam.

Groetjes Minke

Hi Minke,

van harte dat alles goed is! Lutein, wat een mooie en aparte naam!
En Florian? Is ook wel beetje in dat straatje van Olivier, Julius enzo.
Olle vind ik ook leuk maar moet je van houden.
Gelukkig heb je nog eventjes!
Gaat hetevrder goed met je zwangerschap? leuke reacties uit je omgeving? Heb je al n buikje?

Ik mag vrijdag voor de echo; hoop dat alles in orde is en ik ben benieuwd; denk dat we n jongetje krijgen.

Groetjes Janneke

Gefeliciteerd, wat een heerlijk gevoel he??!!

Ook hier is het nog zoeken naar een jongensnaam... Maar we komen in de richting, hebben nu iig een paar namen die we beide leuk vinden, het leek er even op dat we niks leuk vonden wat de ander mooi vond... haha

Olivier, Dominique vind ik idd ook wel een beetje bij in het genre van Luteijn, ik ken echter ook een jongetje wat Luteijn heet, dus mocht je er echt geen afstand van kunnen doen... Sweder vind ik ook mooi en apart.

Geniet lekker van je goede uitslag!!

lfs Mickey

Terug
Bovenaan