20 weken echo gehad!

Hoi dames,

Vandaag hebben we de 20 weken echo gehad. Wat was ik de afgelopen weken gespannen en zenuwachtig. We hebben al een gezonde dochter van 15 maanden, en zie het als een geschenk om nog een gezond kindje te mogen krijgen. Met knikkende knieen gingen we de onderzoekskamer binnen, waar we 30 minuten lang ons kindje mochten bewonderen. En, alles zit erop en eraan! Beter kan het er niet uit zien. En wat ik zelf erg leuk vind: onze kleine meid krijgt een zusje!!

Ben benieuwd hoe ieders echo hier verloopt, succes allen en hopen dat alles goed is!!

Groetjes Stef

Hoihoi,

Heerlijk dat je een goede 20 weken echo hebt gehad! Heerlijk lijkt me dat. Moet er helaas nog even op wachten, (1 mei mag ik) maar het is wel leuk om te zien dat deze week de eerste 20 weken echo's van het forum worden gemaakt. 16 weken geleden leek dat nog zo ontzettend lang te duren!!

Ga er lekker van genieten! Ook leuk trouwens dat jullie weer een meisje krijgen. Lijkt me leuk voor jullie oudste!

Groetjes,
Jo

Hoi Stef,

Wat fijn te lezen dat alles goed is en dat je een meid (!!) krijgt. Helemaal te gek... Nu kun je lekker ontspannen over het kamertje gaan nadenken..of heb je al leuk ideeen???

Geniet ervan meid!!

gr. Ilone

Hoi Jojo en Ilone!

Ja leuk he dat iedereen nu z'n echo gaat krijgen. Toch weer een belangrijke mijlpaal. Sowieso vind ik de tijd echt voorbij vliegen met deze zwangerschap. De vorige keer kon het me niet snel genoeg gaan (ik had ook geen leuke zwangerschap), maar nu zou ik af en toe een rem op de tijd willen zetten . Ik ben zo druk met m'n kleine dreumesje!
We hebben al wel een beetje over de kamer nagedacht. Ik wil wel een typische meidenkamer, maar wel strak en stoer. We hebben strakke meubeltjes en houd zelf niet van allemaal frutsels enzo. M'n dochtertje heeft een echte roze kamer, maar wil voor haar zusje niet een kopie van haar kamer. Ik vind zelf een diep paarse kleur mooi voor een wand, en dan met zwarte barokachtige accessoires. Maar m'n vriend vind de kamer te klein (ik denk rond de 12-15 m2) voor een donkere muur. Hij haat behang dus dat komt er ook niet in . Heel frustrerend!

Hoe gaan jullie je kamers doen als jullie een jongen/meisje krijgen? En hebben jullie al namen?

Groetjes Stef

Bij ons moet eerst wat andere zaken gebeuren. Heb nu een inloopkast (kleinste kamer) en die wordt nu dus de baby-kamer. Dan moet alle kleding naar zolder, maar daar is het nog een bende!!! Dat wordt nog wat.

In de inloopkast zit heel gaaf (maar ontzettend druk) behang, rode vloer en rood rolgrodijn. De babykamer wordt sowieso rood maar met welk andere kleur dat weten we nog niet (jongen: rood+blauw+zilver) (meisje: rood+roze)... dat is dus nog afwachten!

De kamer van mijn dochter weten we nog helemaal niet. Zij krijgt uiteraard allemaal nieuwe meubels, dus die maar eens uitzoeken. Gisteren dacht ik misschien wel leuk om iets met vlinders en grote grassprieten te doen... maar dat is nog een brainstorm.

Heb jij al meubels gekocht voor je keintje?? En zo ja waar dan???

gr. Ilone
(mama van Jennifer 21 mnd en zelf 18 wk zwanger)

Terug
Bovenaan