20 weken echo gehad!

hey hoi allemaal
wij hebben vanochtend ook de 20 weken echo gehad.
we waren te laat wel 3 kwartier, maar gelukkig ging de echo gewoon door.
was echt balen zit je in de file waar het normaal om die tijd echt wel mee valt met de drukte.
wat ze konden zien op de echo leek alles goed te zijn met de baby. dus erg blij zijn we!
als ze goed heeft gekeken (we hebben natuurlijk ook mee gekeken.)
is het een jongen :)
mijn voorgevoel had het toch mis. had toch naar me allereerste ingeving moeten luisteren haha
helemaal in begin dacht ik aan een jongen even, maar dacht daarna toch heel gauw aan een meid.
haha niet dus.
al was het deze keer niet zo makelijk te zien als bij de echo van me zoontje. daar zag je gelijk over duidelijk dat het een jongen was/is.
deze keer moest ze echt even goed kijken hij zat wat met zijn benen omhoog getrokken.
groetjes van mij
20 weken en 1 dag zwanger.
mama van dochter en zoon en zoontje opkomst!

Leuk hoor!!!
Altijd weer fijn om te horen dat alles goed is.
Wij mogen morgen voor 20 weken echo ondanks dat ik a.s zaterdag pas 20 weken ben. ivb mijn man vrachtwagenchauffeur int. is en van de week nog vakantie heeft, kan hij gezellig mee.
Wij willen het niet van te voren weten wat het word.

Groetjes Rianne

Wij hebben het gister gehad en ook bij ons zag alles er uitstekend uit. Alleen lag de placenta iets te dicht bij de uitgang, maar niet ervoor. Enige "nadeel" is dat we bij 30/32 weken weer een echo krijgen. Nou, kom maar op, haha.

Terug
Bovenaan