20 weken echo gehad!!!!!

Hoi Dames,

Ik heb vandaag de 20 weken echo gehad. De kleine is al groter dan ze hadden verwacht en ben nu 8 dagen eerder uitgerekend dus eigenlijk behoor ik nu tot de juni mama's, maar blijf gewoon gezellig bij jullie. Veder was helaas 1 van dew bijniertjes verwijd en moeten we met 32 weken weer een echo laten maken om te kijken hoe het er dan uit ziet, want is het dan nog niet goed dan moet de kleine na de gboorte gelijk aan de antibiotica dus dat is wat minder, maar veder is het een lekkere drukte maker. We weten niet of het een jongen of meisje wordt dus dat blijft nog een verassing tot aan het einde.

Liefs margot

hoi margot,

sterkte met de volgende echo, ik hoop dat dan het bij niertje weer normaal is en dat je gewoon lekker kunt gaan genieten!!!!
gelukkig was verder wel alles oke, jammer dat jullie nog niet weten wat voor geslacht het kindje heeft.

liefs esther

Hoi margot,

Toch even spannend... maar het hoeft niks ernstigs te betekenen? Omdat je zegt dat de kleine dan na de geboorte antibiotica moet, mocht het nog niet goed zijn?

Ik hoop dat je nog wel lekker kan genieten van je zwangerschap.. En dat de volgende echo, alles er gewoon helemaal goed uitziet..

Leuk dat jullie je kleintje weer even hebben kunnen bewonderen..

Groetjes Maike

Terug
Bovenaan