20 weken echo gehad!

Ha meiden,

Gistermorgen de echo gehad. Alles was goed!!!! Zo fijn! We hebben genoten van onze kleine.

Ze heeft ons (vooral mijn man) flink verrast door een meisje te zijn haha! Helemaal dolgelukkig zijn we ermee.

Hoop voor iedereen die nog moet, een positieve en goede echo!

Liefs,

zow wat leuks joh om dat te horen:D
is dit je 1e kindje?
ik heb ook me echo gehad hihih
en ik weet ook wat het word en alles was goed..
tog een hele opluchting he dat allesgoed is
groetjes

Hey Vlindertje!

Wat fijn dat alles goed is!!! Wat leuk dat jullie een meisje krijgen!

Wij hebben volgende week dinsdag pas de echo, dus moet nog even geduld hebben....

Liefs Jennifer

@Jjennyy, ja is ons eerste kindje. Het is echt een zegen als alles goed is. Je gaat (stiekem) er wel vanuit, maar je weet in je achterhoofd ook dat het zo anders kan zijn.
Ik ben in iedergeval heel erg dankbaar!

@Jennifer: nog even geduld!!!!! Ik was heel erg zenuwachtig van te voren. Hoop dat jij dat niet hebt. Hoe laat heb je de echo?

Hoi Vlindertje,
Super dat alles goed is, altijd zo spannend.....wat je zegt, je gaat er vanuit dat alles goed is, maar je weet maar nooit...een meisje, leuk hoor!!!

Wij hebben maandagochtend de echo, zoooooo spannend, ons derde kindje, maar het maakt het er zeker niet minder spannend om, was t maar zo.
Ik ben nu al een beetje nerveus!

Hey vlindertje,

Nog even geduld... hmm is een beetje lastig voor mij hahaha. Heb hem wel al om 9.30 uur 'sochtends, hoef ik niet de hele dag te wachten ;-)

Liefs Jennifer

Terug
Bovenaan