20 weken echo gehad

Hallo maartmama's,

Hoe is het met jullie?
Ben wel bekend hier maar heb lang niet gereageerd maar eerlijk gezegd wel gelezen.
Met mij gaat het nog steeds bijzonder goed, de zwangerschap verloopt nog steeds zonder kwaaltjes (sorry voor degene die wel last van vervelende kwaaltjes hebben), maar ook mijn tijd zal nog wel komen met last en pijntjes.
Vandaag hebben we de 20 weken echo gehad, wat een mooie beelden en wat is het toch superfijn om te horen dat alles er goed uit ziet. Ze zag meteen het geslacht van ons kleine wondertje maar wij laten ons verrassen in maart, dus................50% kans op nog een jongetje.
Geniet allemaal van de zwangerschap, je bent net als ik (uitgerekend 25 maart) al over de helft of anders wel zeer binnenkort.

Groetjes Inieminie ( Dianne)

Goeiemorgen Dianne!

Van harte met de goede uitkomst!
Ik heb ook nergens last van hihi
Ja, es wat bandenpijn en een mindere dag ertussendoor, maar mag de pret niet drukken :)

Ga lekker genieten van je kleine wurm en knap dat je niet wilt weten wat het wordt! Ik ben ook zoooo nieuwsgierig.....

Liefs,
Juul

Inderdaad lekker dat alles goed was...toch wel spannend he!!
Maar gelukkig hier op het forum tot nu toe geen dingen die niet goed waren. Hopen dat dit zo blijft.

Geniet maar lekker van de rest van je zwangerschap...gek he dat je al over de helft bent? Voor de ene kant lijkt het heel snel te gaan, maar als ik terug denk aan hoe lang ik al zwanger ben lijkt het weer enorm lang!

Spannend hoor, ik heb 2 weken geleden 20 weken echo gehad en was juist super nieuwschierig naar het geslacht.. een jongetje..
Helaas heb ik wel kwaaltjes rugpijn, moe, misselijk, van de week had ik zelfs soort van buikgriep... Geniet van de zwangerschap:D

Terug
Bovenaan