20 weken echo gehad

hallo allemaal,

weer eens iets van mijn kant..
eindelijk was het gisteren zo ver, de 20 weken echo! twas echt spannend, mn bloeddruk was ineens heel hoog en normaal istie aan de lage kant..;) gelukkig niet te hoog.
Gelukkig was alles goed! Bijzonder dat je zo goed alles kunt zien. Ze legde het ontzettend goed uit dus we wisten precies waar ze het over had. Tis geen grote, als het zo doorgroeit, wordt t n 6,5 ponder.. maar misschien komt het nog wel, vanaf vandaag elke vrijdag vrij, dus nu misschien een beetje meer rust..
en het geslacht... dat is nog een verrassing!

iedereen sterkte die nog voor de 20 weken echo moet! tzullen er niet zo heel veel zijn maarja..

kga nog maar even schilderen, heerlijk!

groetejs!

Oh wat fijn dat alles goed was en genieten he?
Trouwens een klein kindje geen probleem toch je weet het moet er ook een keer uit en dat gaat iets minder lekker dan erin denk ik zo :)

Wat fijn te horen. T is echt bijzonder allemaal inderdaad. Wij gaan 7mei voor nog een pretecho met de opa's en oma's. Zij blij en wij weer een kijkje.
Onze man is ook geen reus en zal zo'n 7 pond zijn. Nou eerlijk gezegd vind ik dat wel prima... Zoals Renaatje zegt.... Moet er ook allemaal uit!
Geniet van het mooie nieuws.

super! wij moeten ook nog hoor maandag aanstaande ben heel erg benieuwd. Wat een vooruitzicht als je al weet dat et kind wat groter is :) tja je kan denk ook met een klein kind grote moeite hebben denk ik misschien. Als je uit gaat van het ergste kan het alleen maar meevalen.

Lovertjuh hoe laat moet jij maandag? Wij al om 10.00 uur. Heb er erg veel zin in. Wil ook graag weten wat het wordt en of het natuurlijk gezond is.

spannend wat het word , weten jullie het zelf wel of is het ook echt een verrassing voor jullie?

Ja echt super hoe ze alles laten zien . en nu wachten tot de andere 20 weken voorbij zijn:)

x

Terug
Bovenaan