20 weken echo gehad

heb afgelopen vrijdag me 20 w echo gehad en alles was in zover prima in orde niertje,hartkamertjes alles was te zien nu ligt alleen me placenta nu niet goed voor het geboorte kanaal het is dan wel vroeg nog maar kan wel met 30 weken bloedingen krijgen dus moet met 28 w nog een echo om te kijken of de placenta al omhoog is gegaan zo niet dan word het een keizersnee maar de bloedingen kunnen geen kwaad voor de baby

enne.....wij krijgen een jongen

Fijn dat alles goed is! Leuk om dan even naar binnen te mogen kijken.
Dat van die placenta hoor je gelukkig vaak dat het wel opschuift nog in de loop van de zwangerschap. Dus hopen dat het ook voor jou geldt!

hahah veel jongens worden deze maand geboren, hoop dat jij wel naaminspiratie hebt :)

Gefeliciteerd dat alles goed is, en inderdaad ik begrijp ook dat de placenta vaak opschuift, ik hoop dat je ondanks deze 'maar' wel er van kunt genieten, want alles is goed met jullie jochie!

Ik heb vrijdag de 20 weken echo gehad en wij krijgen ook een jongen!!! (onze derde) Meisjesnaam waren we al uit maar jongensnaam dus niet!! Maar ik heb al twee die ik wel leuk vind.

Fijn dat alles goed was met je kindje en hopen dat de placenta nog wat omhoogschuift

bij mn vorige lag de placenta ook voor het geboortekanaal dus zou misschien ook een keizersnee worden maar was bij mij wel omhoog gegaan...(maar toch een keizersnee geworden uiteindelijk) maar dat had te maken met zwangerschapsvergiftging......... dus het kan natuurlijknog omhoog gaan....

enne...veel jongens worden er geboren in de maand augustus???

Ik heb trouwens wel wat namen bedacht voor een jongen maar zal effe een nieuw bericht plaatsen met wat jongensnamen..... want heb wel een paar leuke gevonden......

Terug
Bovenaan