20 weken echo gehad....

Aller eerst heb ik net even heel veel berichtjes gelezen en ben blij dat ik tot nu toe nog geen enge dingen voorbij heb zien komen bij 'onze kindjes' dus iedereen Gefeliciteerd met de goede echo's!!!

Ik heb mijn 20 weken echo verleden week vrijdag gehad en ook met ons kindje is gelukkig alles goed :-D
Uiteraard heel blij mee; ook wij weten wat het word; wij hebben er voor gekozen het niet geheim te houden gezien mijn dochter; die ontzettend graag een zusje er bij wou; zie ergens een ander Topic van mij :p Ze heeft dus pech om het zo maar even te zeggen hahaha ze krijgt er ook nu geeeeen zusje bij; ze word gezegend met nog een broertje hoewel ze dat zelf nog niet echt een zegen vind hahaha
Bewust er dus voor gekozen het de kids alvast te vertellen omdat ik bang was dat ze anders na de bevalling als ze dan pas zou weten dat ze er een broertje bij had de tent op de kop zou zetten en dat wilde ik niet; en ik ben blij dat we dat zo gedaan hebben want toen we haar vertelde dat ze dus een broertje kreeg heeft ze een kwartier minimaal geschreeuwd, gehuild, gekrijst etc....Tsja.....liever nu als direct na de bevalling dacht ik ;-)
Inmiddels zijn we dus een weekje verder en zeiden we gister gekscherend tegen haar dat als ze echt geen broertje meer wilde we de baby dan wel weg zouden geven en dat wou ze inmiddels toch ook maar niet meer; dus vermoed dat dat allemaal uiteindelijk wel op zijn pootjes terecht komt ;-)
Zoals gezegd maakte de baby het verder prima; ik heb letterlijk vingertjes kunnen tellen; dat was wel ontzettend gaaf; ik heb mooie echo fotos gekregen; kreeg er 4; verschrikkelijk aardig mens met een vlotte babbel en in voor een geintje; wij kwamen binnen en mijn wederhelft ging zitten en zei nog zo; ik ga wel kijken maar ik zie toch niks; k snap niet dat jullie vrouwen er IETS in kunnen herkennen; waarop de echoscopiste zei; geen zorgen meneer; ik ga het u allemaal uitleggen en als je hier naar buiten loopt ben je volledig geleerd hahaha ze heeft ook inderdaad alles uitgelegd en aan gewezen en dat vond ie stiekem toch wel leuk ;-)

Klein minpuntje wel gevonden, mijn placenta ligt volledig voor de uitgang.... :-( Dat houd in dat ik met 30 weken een nieuwe echo krijg om te zien of de placenta is 'opgetrokken' ; of wel of de uitgang vrij is; zo nee; dan hebben we een probleem....dan word t per definitie een keizersnede en brrrrr dat lijkt me geen pretje; dat zou voor t eerst worden en de keizersnede op zich zie k niet zo tegen op; maar de tijd er na; voor een keizersnede staat natuurlijk best wel een herstel periode en ik moet bekennen dat k nog niet zou weten hoe ik dat rond zou moeten breien met dan 4 kinderen thuis....maar goed; nog maar niet te ver op de zaken vooruit kijken; eerst met 30 weken de nieuwe echo maar afwachten.

Dan de nieuwe naam; moeilijk......we hadden vlak voor de 20wkn echo eindelijk een leuke meisjesnaam gevonden maar ja; die kan dus zo de prullenbak in HAHAHA
we gaan maar braaf verder zoeken naar een passende knullen naam :p

Gefeliciteerd hoor! :) Dat is goed nieuws (behalve voor je kleine meid ;-)) Haha. Dat komt allemaal wel goed. Ik hoop voor je dat je over een aantal weken goed nieuws krijgt bij de echo. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het vooruitzicht van een keizersnede niet zo prettig vind. Succes! :)

nou leuk joh meer soorten zyn er niet wy krygen als het goed is een meisje hebben een jongen dus is het net andersom m,n zoontje maakt het niet uit vanmorgen zat er een boekje met de post met sokjes zegt m,n zoon zonder dat we het gezegd hadden he dat is voor m,n zusje maar over de keizersne te komen in principe hoef je er eigenlijk niet over in te zitten m,n zoon is met een spoedkeizersnee geboren het is een raar gebeuren je zie en voel niks maar je voel wel dat je heen en weer ga net of je in de auto zit te schudden je heb natuuslijk wel een langer tyd nodig om op te knappen en je wond doet pyn maar het is myn 100% mee gevallen alhoewel ik wel nu op een gewone bevalling hoop dan heb ik ze beide mee gemaakt maar als het weer een keizersnede zou worden dan is het niet anders wy gaan op zoek naar een meiden naam maar voor de zekerheid ook maar een jongensnaam je weet het maar nooit

Terug
Bovenaan