20 weken echo gehad

vanmiddag hebben we de 20 weken echo gehad.
alles was helemaal goed.
ze hebben er wel wat lang over gedaan omdat we een erg eigenwijs kindje hebben. iedere keer als zij het echoapparaat op mijn buik zette probeerde de kleine het weg te duwen en als dat niet lukte ging de kleine ergens anders liggen.
m.a.g dat ik rond moest gaan lopen, springen en ff naar de w.c moest gaan hahaha. zodat ze ook het hartje goed konden zien.
dat ze er langer over deden vonden wij natuurlijk niet erg des te langer konden we kijken.

alleen vond ik het wel jammer dat we maar 1 foto hebben, want de rest lukte gewoon niet

Fijn dat alles goed is met het kindje! En wat een toestand allemaal :) Haha. Wel leuk inderdaad dat ze lekker de tijd voor jullie hebben genomen en dat jullie lang naar jullie kindje hebben kunnen kijken. Leuk :)

Hahaha, grappig is dat he, springen, lopen etc om de kleine maar goed in beeld te krijgen...

Wij gaan woensdag voor de 20 weken echo, owww kan haast niet wachten. Best heel spannend of alles goed is, en ik ben ook zooo nieuwsgierig naar wat het wordt!
Ik heb gewoon nog niks gekocht, dat is niks voor mij, hihi de vorige x had ik nu alles al bijna binnen...

Ow nee ik heb wel wat gekocht: Vorige week hadden ze bij Kruidvat zulke leuke dingetjes van Nijntje: heb 3 rompers, 3 slabjes, sokjes en een pyjamaatje gekocht. Ik vond de grijs/rode combi het leukste, maar wel echt voor een jongetje. Mijn voorgevoel zegt dat we een jongetje krijgen en zo niet dan geef ik het als kraamcadeautje aan mijn vriendin die over 3 weken moet bevallen van een kereltje...

Wij hebben morgen de 20 wk echo,dit is ons 2e kindje!!Ik vindt het best spannend, vooral om te kijken of alles goed is, en we willen graag weten wat het wordt!!

wij hebben al 1 pakje gekocht een tijdje terug. wit met grijs, dus kon voor alle twee. bij de eerste hadden we rond deze tijd ook al bijna alles in huis. hahaha

ook wij wilde weten wat het word, en over twintig weken hebben we twee dochters

Terug
Bovenaan