20 weken echo gehad!

Hallo ladies!

We hebben net de 20 weken echo gehad, wat spannend!
Maar alles was goed, ons manneke (ja het wordt een jongen!!! :)) was goed aan het bewegen en goed gegroeid. Zag er allemaal perfect uit voor zover ze konden zien.

Ben echt zo happy, helemaal op blauwe wolk nu hihi...

Maar moest ik even kwijt, de rest die de 20 weken echo nog hebben, heel veel succes en plezier!

Liefs Kim

Hey Kim

Fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo.
Erg fijn dat het zo goed gegroeid id en dat het lekker veel beweegt.
En wat leuk dat je een jongetje krijgt.

Mijn voorgevoel zegt ook dat het een jongetje word.
maar moet nog even 3 weken wachten voordat we de 20 weken echo krijgen ( is een week later omdat we morgen op vakantie gaan). Ook heel veel zin in hoor maar toch ook wel weer jammer dat ik daardoor een week langer moet wachten voor de 20 weken echo
(Heb nu wel het gevoel dat ik de kleine in me buik voel bewegen,) het voelt een beetje als plopjes

liefs debora

Hey Kim.

Gefeliciteerd met jullie goede 20 weken echo!
Opluchting hè!
Wat leuk dat het een jongetje wordt!
Nu lekker shoppen naar stoere kleertjes!
Hebben jullie al een naam?

Liefs Danielle

Heey Kim,

Wat super dat je zo'n goede 20 weken echo hebt gehad! Gefeliciteerd!!
Nu nog meer genieten en shoppen voor jullie kleine mannetje.
Geniet ervan.

Groetjes Brigitte

Dankjewel voor jullie reacties!

@Deborah, hele fijne vakantie en veel plezier/succes met de 20 weken echo!

@Danielle, echt leuk inderdaad een jongentje, heb zo'n zin om te gaan shoppen. Zaterdag gaan we voor de babykamer kijken dus nu met leuke blauwe accesoires :) Ik heb al een naam, maar mijn vriend weet het nog niet zeker dus hij moet nu een paar namen verzinnen en dan gaan we kiezen.
En jullie? Al wel een naam?

Groetjes!

Hoi Kim,

Supergaaf dat jullie een jongetje krijgen! Eindelijk gericht shoppen inderdaad, en je druk maken om 1 naam in plaats van 2 haha. Wij zitten ook nog in discussie hoor :) en wij hebben pas over 2 weken een geslachtsbepaling en op 15 augustus pas de 2-weken echo (ook ivm vakantie).

Babykamer is sinds gisteren wel binnen! We waren al een tijdje op zoek, en opeens liepen we tegen de perfecte aan! Kan je maar binnen hebben hihi.

Ik voel hem/haar ook al af en toe 'ploppen', gek gevoel!! Voel jij hem al?

Groetjes!

Ja ik voelde hem al heel snel (met 17 weken) en inmiddels heeft mijn vriend hem ook al 2 keer gevoeld.
Echt kei leuk!
Als ik thuis kom van mijn werk en op de bank ga liggen dan is hij heel actief en voel ik hem echt heel goed, zo bijzonder...

Leuk dat jullie al een kamertje hebben, ik hoop dat we zaterdag ook iets leuks kunnen vinden. Maar dat komt vast goed :)

Heel veel succes en plezier de 15e!

Groetjes

Terug
Bovenaan