20 weken echo gehad!

Hoi meiden,

Gister heb ik me 20 weken echo gehad.
Na even wat paniek in huis omdat ik me zwangerschapkaart kwijt was zijn we toch gegaan.
Ik heb hem nog steeds niet gevonden ( we zijn verhuisd )
Na het daar hebben uitgelegd was het geen probleem en kreeg ik toch m'n echo.

Wij krijgen een dochter!
Alles was goed, ze is alleen iets aan de kleine kant dat kan komen of dat ik iets te veel stress had met de vakantie of het is gewoon een klein kindje. Niet iets om me zorgen over te maken zeiden ze.
Ze is zeker geen fotomodel want ze wilde niet mooi op de foto, de vrouw van de echo zei dat als ik de pretecho laat maken haar even toe moet spreken anders zou het zo zonde zijn haha!

Liefs Chantal
 
Hoi Chantal,

Als ze zeggen dat het geen kwaad kan dat je dochter aan de kleine kant is zou ik me daar niet te druk om maken... En fotomodel of niet: als ze maar gezond is, toch?

Fijn voor je dat alles goed gaat!

Kus, Suzanne
 
Fijn dat alles goed was. En onze dochter wilde bij de 3D echo ook niet echt meewerken en we zijn daarom nog een keer (gratis) terug gemoeten en toe lag mevrouw wel goed.
 
Fijn dat de echo goed was. En nou ja aan de kleine kant, ach zolang alles maar goed is is er verder toch ook niets aan de hand? :)

Mijn kleine wilde ook niet graag op de foto bij de 20 weken echo, hij draaide zich steeds om en begroef zijn hoofd achter mijn schaambeen toen ze hem wilde meten haha!

Maar ach, als het maar gezond is, daar gaat het om! :)
 
Dank jullie wel!,

Nee hoor verder was alles goed gelukkig maar!
Ik moest even gaan wandelen tussen door, in de hoop dat ze zou draaien maar ze bleef stug liggen hihi.

xx
 
Terug
Bovenaan