20 weken echo gehad

Hallo allemaal,

Ik heb net de 20 weken echo gehad. Met het kindje alles goed, geen afwijkingen gezien. De placenta ligt alleen voor de uitgang dus met 32 weken moet ik weer een echo om te zien hoe dat dan is. Het kan dus zijn dat ik in het ziekenhuis moet bevallen, en in het ergste geval dat het een keizersnede moet worden.

Onze kleine wilde eerst niet vertellen wat het wordt maar de echoscopiste liet het er niet bij zitten en heeft gewonnen.... We krijgen een meisje!!! Ik zit helemaal op mijn roze wolk.

liefs Do

Ik heb een zoontje van bijna 18 maanden. Maar dus wel mijn eerste meid haha. Ik krijg wat ik graag wilde. Begrijp me niet verkeerd met een jongen was ik ook blij geweest maar had toch wel lichte voorkeur. Vanmiddag ga ik lekker shoppen voor de kleine meid hahaha.

Hey wat fijn dat de echo goed was en alles goed is super. En een meid leuk hoor.

Hopelijk is met de vlgnd echo de placenta op de juiste plaats.

Geniet van je roze wolk meid.

Liefs RH

Gelukkig alles goed..

Hier ook hetzelfde met de placenta..Maar krijg al een keizersnede dus voor ons maakt het niet zoveel uit...

Geniet op je roze wolk lekker shoppen!!

oh wat leuk!!!! en wat fijn dat alles goed is met jullie kleine meid :D
ik ga over een kwartier weg. zit mn zenuwen uit te zitten achter de computer hahaha

hey meid gefeliciteerd en geniet lekker van je roze wolk!!!

liefs, do

Terug
Bovenaan