20 weken echo gehad

afgelopen maandag was het zover.
de 20 weken echo.

alles is helemaal goed met onze ZOON!!!!!
ja! na 2 meiden krijgen we nu een knul!
moet heel eerlijk bekennen dat ik even moest slikken.
ik was er echt van overtuigd dat ik weer een meisje droeg maar t kon niet missen dat ik het fout had haahaha
mn man en mn oudste dochter waren dolblij en maakte een vreugde dansje (de jongste deed mee voor spek en bonen hahaha)

de kleine maakt het hartstikke goed, alles erop en eraan en geen enge dingen gevonden.

straks in t nieuwe huis wordt dus 1 kamer heerlijk blauw met wit ipv roze met wit :D
en lekker alles nieuw shoppen :D
dag jurkjes, hallo stoere blousjes!

liefs, do

Gefeliciteerd, geniet er lekker van!!!

Ik ben ook zo benieuwd wat het bij ons wordt... we hebben al een meisje, dus een jongetje zou wel leuk zijn, maar we willen het graag een verrassing houden. Afgelopen maandag heb ik pas de 1e echo gehad, wat een verschil dan he?! Dus ik moet nog even wachten op de 20 weken echo.

gefeliciteerd!

wij krijgen ons 2e meisje, dus alle kleertjes kunnen weer van zolder, ook errug leuk
wat babykamer, die is eigenijk jongensachtig hihihi maar ach dat merkt die baby toch niet.
wij vinden het mooi dus prima toch?

hier alweer 27 weken en met de kleine gaat eht heel goed, 2 dagen na kerst weer een echo!
met mij gaat het niet goed maar dat komt wel.
naast de chronische vermoeidheid en misselijkheid nu ook buikgriep met daarachteraan gewone griep en bekkeninstabiliteit.

serietje: benieuwd wat het gaat worden!

Terug
Bovenaan