20 weken echo gehad

En alles was helemaal goed. Hij heeft een klein hoofdje, is voor de rest wel vrij groot. Net als de oudste ligt hij dwars in mijn buik. De oudste draaide nog met 36 of 37 weken dus dat zal met deze ook wel goed komen. Hij zwaaide nog vriendelijk en stak later zijn duim omhoog. Mijn oudste zoontje stak zijn middelvinger op destijds. Dus dit was een stuk vriendelijker hahahaah. Hij heeft wel dezelfde neus. Maar misschien een iets milder karakter. Hij is tot nu toe in ieder geval wel een stuk rustiger. Ik krijg later nog wel een extra echo vanwege nierproblemen in de familie. Ze kon het nu niet vinden, maar kon zich later in de zwangerschap nog ontwikkelen.

gefeliciteerd meid dat alles goed is, ik heb volgende week dinsdag de 20 weken echo met bijna 21 weken. ik vind het ook spannend en ben zelf ook zo onzeker. ik voel me kleine meid niet vaak dus dat maakt me erg onzeker. maar we gaan er gewoon van uit dat het allemaal goed gaat.

liefs

wat leuk zeg supertje. @mizzroswitha; mijn dochter bewoog ook bijna niet en is gezond geboren. ik krijg maandag weer een echo en benieuwd of ze dan kunnen zien wat het zijn.

Terug
Bovenaan