20 weken echo gehad

Hey meiden,

Vandaag de 20 weken echo in het zh gehad.
Alles was goed! Baby was erg bewegelijk, waardoor ze het niet makkelijk konden zien of foto's.maken.
Op een gegeven moment moest ik een kwartier in de wachtkamer wachten om te kijken of de baby nu weer goed gedraaid was.

Placenta lag alleen laag en dat moet met de volgende echo bij 30 weken nagekeken worden.

Verder weten we niet wat we krijgen, maar we denken een jongen. Mijn vriend zag wat en ik denk een jongen omdat de baby zo druk was en best lange benen had. Nog een paar maanden wachten!

Volgende week gaan we de babykamer bestellen en zo.

Liefs diaan

Gelukkig was alles goed! Hoop voor je dat de placenta nog verplaatst, zo niet dan geplande keizersnede?. Leuk dat jullie het niet weten, spannend! Veel plezier met de voorbereidingen

Liefs Sam

Fijn dat alles goed is met jullie baby!
en idd ook wel een mooie verassing als jullie kindje er is en dan pas weet wat het is! geniet er maar lekker van samen!

Wat super dat alles goed was!! Goed nieuws, geniet ervan!

Mijn zoontje was in mn buik ook enorm druk en had ook lange benen, dus ik dacht wat dat betreft we weer een zoon zouden krijgen. Maarrr... Ons dochtertje is ook erg druk in mn buik ennn ze heeft erg lange benen, dusss het kan beide kanten nog op! ;) Leuk dat t een verrassing is voor jullie!

Fijn dat alles goed was en knap dat je je tijdens bevalling kunt laten verassen met het geslacht!

Geniet van dit goede nieuws!

Terug
Bovenaan