20 weken echo gehad!!

Wauw..... Helemaal verliefd op onze 2 kleintjes :) Alles erop en eraan. Supernetjes op alle lijnen en nu al 2 karaktertjes! Kindje1 was relaxt en liet zich mooi fotograferen. Bij kindje 2 kregen we al een waarschuwing, hihi. "Nou-nou, dit word er eentje met een gebruiksaanwijzing! Wat een wiebelkontje!"
Enorm gelukkig en blij... Echt in de 7e hemel.....

wat fijn voor jullie, weet je ook al wat het worden?? of mogen wij dat niet weten... ben helemaal niet nieuwsgierig.. wij krijgen een meisje.. voel het nu echt schoppen..fijn gevoel..

Lieve Anna,

Wat een goed nieuws meid. Dat is een heerlijk gevoel hè? Bij ons is het precies hetzelfde. 1 druktemakertje en 1 rustige. Hihi! Willen jullie het geslacht weten?
Ik ben alleen ff kwijt of jullie twins 2-eiig of 1-eiig zijn.

Geniet ervan! Liefs Lynn. (nov/dec tweeling mama)

Super dat alles goed was!!genieten is het heh, om je ukkies weer te zien!!!Ik heb volgende week maandag mn 20 weken echo!Echt ook weer spannend, is alweer een tijdje geleden dat ik mn ukkiepukkie heb gezien.Heb wel veel leven, meestal in de avond voel ik hem op zn best!
Liefs Nance

Lief... Dankjulliewel!!

@Jennie25: vandaag 20 weken en 3 dagen zwanger :) Fijn dat je de echo al zo snel krijgt! Minder wachttijd, hihi...

@Menmetje; haha, nee... Weten niet wat we krijgen. Maar we hebben nog echo's genoeg ;) Voordeel van een tweeling, je krijgt heel veel echo's!! Dus nog kansen genoeg, als we willen.

@Lynn; Onze twins zijn 2-eiig! Ieder z'n eigen kamertje met alle voorzieningen ;) Het is een geweldig gevoel.... Zo lief, mooi en bijzonder!! Hoe gaat het verder met jou? Voor jou gaan de laatste loodjes wel tellen... xx

Ow ook leuk, het geslacht kan dus alle kanten op! 2 dezelfde of van beide èèn..... Super!
Je hebt idd nog even om te beslissen of je het geslacht wilt weten.

Met mij gaat het wel. Helaas vandaag weer een ochtend in het zh gekegen maar na diverse controles mocht ik weer naar huis. Alles was gelukkig goed.
Zijn zeker de laatste loodjes. Nog maximaal 4 weken dus het is idd aftellen geblazen. Ben het eerlijk gezegd ook wel zat. Heb het niet makkelijk gehad en nu kan ik helemaal niet veel meer maar nog even volhouden want ze moeten nog een beetje groeien. :)

Geniet lekker van je twins, het is zooooo bijzonder.

Liefs Lynn.

P.s. Hoop zo dat het met de twins van muisv ook goed gaat, wat een verhaal. Moet er continu aan denken,

Terug
Bovenaan