20 weken echo gehad..

Nou, we hebben de 20 weken echo alweer achter de rug! Voelde vanaf vrijdag minder leven, maar nog wel af en toe. Of het van de spanning was? Gelukkig was ons kindje springlevend op de echo! We hebben volgens mij wel 3 kwartier kunnen kijken, echt zn best deedie niet...;) Gelukkig was alles goed! De vk kon het onderste stukje van het ruggetje niet zien, omdat t kindje lekker met de billen tegen de rand van mn baarmoeder lag... Gelukkig was dat ook dicht!
Het is alleen wel een erg klein kindje. Het zat tegen de ondergrens aan. Met 28 weken hebben we de groeiecho ipv met 30 weken, en dan gaan ze kijken hoe het gegroeid is.. We zullen het wel zien, dat is nu nog ver weg.
En het geslacht is nog een verrassing! We hebben echt niets gezien, we konden tussen de benen kijken, maar we konden niets ontdekken...;) Zelf heb ik het gevoel dat het een meisje is. Ik ga die schattige roze slofjes toch maar haken denk ik..! ;)

Hey, fijn dat alles tot zover goed was! Dus het geslacht blijft een verassing?
En over het formaat kind... Hoop dat je je nu geen zorgen gaat maken. Het enige wat je kan doen is goed voor jezelf zorgen.

Overigens is zo'n meting ook niet altijd erg betrouwbaar. Bij mij hebben ze het 2x enorm mis gehad.

Maar wel fijn natuurlijk dat ze extra checken voor het geval er wel iets aan de hand is.

Wat fijn dat alles goed was! Willen jullie zelf t geslacht niet weten of kon je t echt niet zien?
Spannend!! Ook wel weer leuk om t niet te weten, en toch roze slofjes willen gaan kopen.

Terug
Bovenaan