20- weken echo gehad

Nou kan eindelijk weer eens inloggen.
Heb ondertussen vorige week de 20-weken echo gehad en alles was prima in orde. Wij natuurlijk helemaal happy. Afgelopen weekend zijn we dan nog met familie lang weekend naar Venetië geweest. Heb daar te veel gedaan en ook de warmte is daar anders waardoor mijn enkels in vocht verdwenen. Nu hier in Nederland is dat al weer weggetrokken gelukkig.
Hebben jullie ook last van opgezwollen voeten? Ik moet soms 1 schoenmaat groter kopen omdat ik niet meer al mijn oude schoenen pas en mijn oude maat soms te klein is.
Verder alles goed voel de kleine man nu dagelijks een paar x per dag en ook mijn partner heeft hem al kunnen voelen. De kleine vind het vooral leuk om tegen papa's hand aan te schoppen. Bij mij wil hij nog wel eens stoppen met trappen als ik mijn hand erop leg of dan tegen hem begin te praten, misschien maak ik nu al indruk op hem haha

Fijn dat alles goed was. Lekker hoor weekend venetië, mooi om te zien en lekker relaxen. Ik had bij de eerste ook dikke voeten valt nu nog mee. Heb deze zomer ook super leuke instappers die zitten wat ruimer denk. Ik loop graag op blote voeten dus trok gewoon mijn schoenen uit haha. Alleen lastig als he ergens heen moet :)

Fijn dat alles goed was! En dikke enkels..daar heb ik hier zelfs last van. Ook pas ik niet meer in schoenen.. loop ook het liefst op blote voeten of slippers.

Fijn dat alles goed was. Ik heb zelf voor de derde keer een deel van 20 weken echo morgen...

Ik moet zeggen dat het me nog meevalt qua schoenen, al moet ik ook zeggen niet vaak schoenen aan te hebben. Loop sowieso liever op slippers of blote voeten. En dat ik stiekem erg blij was met het buitje wat hier vandaag gevallen was.

Thuis loop ik ook op blote voeten :) vind alleen niet zo fijn autorijden met slippers aan sinds mijn ongeluk. Misschien moet ik er maar gewoon weer aan wennen om dat wel te doen.
En ik was ook super opgelucht dat het beetje ging afkoelen hahaha

Terug
Bovenaan