20 weken echo helemaal goed!

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden,

ik kan jullie berichten dat onze 20 weken echo helemaal goed was! Onze beeb deed het prima! Goed qua lengtes en alles er op en eraan. De duur van de zwangerschap kwam met de echo overeen als die van de cylus

Ze hebben het kindje op 395 gram geschat. Ongeloofelijk! in januari hebben wij ook een twintig weken gehad bij ons vorige kindje, daar hebben ze destijds een afwijking geconstateerd, daar punctie gehad en de zwangerschap moeten af breken. Nooit verwacht dat ik daar zo snel terug kon komen en met een goed gevoel naar buiten komen. Het genieten kan beginnen!

liefs talke

Hoi Talke,
Gelukkig dat alles goed was met je echo.
Nu kun je echt gaan genieten want dat hebben jullie wel verdient hoor.
Gr Lisette 24 weken zwanger

Hey talke,

Proficiat met je zwangerschap en ben echt blij voor jou dat het deze keer anders loopt hoor,dat verdien je wel he na zo'n zware tijd te hebben meegemaakt...
Geniet nu maar goed van je kleine wondertje in je buikje...
Nog even en je kan haar/hem in je armen houden he...
Liefs orchideke

Ja Talke, wat geweldig voor jullie... al zal je zwangerschap nooit helemaal  zorgenloos (is het dat ooit eigenlijk?) zijn - je bent  goed op weg naar een gezonde baby. En na die 20e week gaat het zo giga hard dus ik wens je succes  en plezier  met de 2e helft. En groeten van Liseau (= die met de vierde! En het is weer fantastisch!)

Wat heerlijk meid!!!!!!!!     GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben oprecht zo ontzettend blij voor je. De littekens van vorig jaar zullen blijven, maar de pijn wordt nu vast ontzettend verzacht en misschien verandert het wel nu deze zwangerschap goed gaat!!!!

Hoe voel je je verder en hoe gaat het met je buik? Voel je de kleine al goed?

Hier alles ok, wij gaan bijna ff een paar dagen met vakantie en met de zwangerschap gaat alles goed....

Nou meid geniet er lekker van en we spreken!!!

gr mama van MD en een dikke kus!!

Gefeliciteerd meid!!!! Nu lekker gaan genieten. En heb je de babywinkels al onveilig gemaakt?

Groetjes Miriam (38+2) uit Nieuw Zeeland.

DAt was nu die vrachtwagen vol met babyspullen die ik gisteren zag rijden :p

Geintjuh!

Ik ben keiblij voor jullie, het genieten kan inderdaad beginnen!

Dank jullie wel voor de lieve reacties. Vanaf nu kom ik op onbekend terrein in de zwangerschap, alles is weer nieuw. En het voelt goed.

Ik voel de beeb redelijk goed, eerst was het alleen als ik in bed lag maar nu ook als ik rustig zit, heerlijk elke keer als ik het voel bewegen dan stelt me dat heel erg gerust.

Ik mocht kiezen om  bij de gyn te blijven of door naar de verloskundige, nou ik heb gekozen om gewoon in het ziekenhuis te blijven. Je kent de mensen en het is op 5 min afstand van ons huis, beter kan gewoon niet.

Ja, Ponyville, vandaag zul je nog wel een paar vrachtwagens zien! haha, voor jou zijn het del laatste loodjes he?

kus kus
talke

Terug
Bovenaan