20 weken echo met 19 weken en 3 dagen. Nog iemand?

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Ik heb volgende week de 20 weken echo.
Ik ben dan 19 weken en 3 dagen zwanger.
Ik hoorde dat het tussen de 18 en 23 weken mogelijk is, maar zie vaak dat het pas met 20 of 21 week gedaan word.
Ik begin nu wel een btje te twijfelen als 19 weken en 3 dagen niet wat vroeg is, maargoed.. die 4 dagen zullen t hem ook wel nie meer doen denk ik dan..

Weet iemand meer hierover?

Lfs Janet
18 weken

Hoi hoi janet!

Het maakt niet veel uit hoor dat je met 19 weken en 3 dagen je 20 weken echo hebt..Dan kunnen ze ook alles al goed zien.Ik zelf heb de 20 weken echo zelfs nog 4 dagen eerder gehad, en de gyn heeft alles heel erg goed kunnen zien.Kheb het hem nog gevraagt, en die 20 weken, tja of het er nou 19 of 21 zijn..  het maakt niks uit.Veel eerder kun je nog niet komen, bijv niet al met 15 weken ofso..want dan kan er iets nog niet "af" zijn.Dus maak je geen zorgen..En ik hoop voor je dat de echo alleen maar goed nieuws brengt! Heel veel plezier!!

Groetjes vanessa
24+5 weken zwanger.

inderdaad dat is echt geen probleem, wij zijn zelf met 18w 1 geweest. Moesten alleen nog wel een keer terug omdat meneer zijn maag niet wou laten zien maar dat had met 21w ook het geval kunnen zijn.

Lekker gaan dus en niet over inzitten.

gr
mirinda
35w

Terug
Bovenaan