20 weken echo met vervolg

Ik heb net mijn 20 weken echo gehad. Zover als deze man kon beoordelen was het goed. Alleen moet ik wel door naar de gyn, omdat de navelstreng dikker is dan "normaal". Verder heeft hij het hartje niet goed kunnen beoordelen en kon die niet zien of 1 voetje wel goed stond.Door mijn lichte overgewicht en omdat de baby laag in mijn buik ligt was alles moeilijk te zien. Mijn kind ligt op het moment ook in een stuit. Dus nu maar afwachten wanneer ik naar de gyn mag. Afspraak wordt voor mij gemaakt door de vk. Lastig.

Groetjes Jojanneke

Hoi

Jammer dat tot nu toe niet alles goed te zien was. Geeft wel
spanning neem ik aan..
Ik hoop dat je niet te lang moet wachten op een nieuwe afspraak

Gr Ilse.

Jammer dat het zo moeilijk te beoordelen was. Ik hoop dat donderdag alles goed te zien is, en alles goed is... Is het erg als de baby nog in een stuit ligt?? De baby kan toch nog alle kanten op? Mijn VK heeft nog niet gezegd hoe de kleine ligt..
Succes donderdag!

dat is wel jammer dat het moeilijk te zien was de kleine bij mij lag vorige week ook in een stuit nu vandaag weer echo gehad lag ze dwars door mijn buik ze kunnen nu nog alle kanten op

@channie1985: Ik maakte me wel zorgen over de stuitligging maar heb nu via het forum gelezen en hier dus ook dat ze nog alle kanten op kunnen gaan. Dus denk nu wel dat het niet erg is.

Terug
Bovenaan